Stanowisko ds. organizacji i rozwoju usług dla klientów biznesowych i instytucjonalnych
Od: Zakład Ubezpieczeń SpołecznychMiejsce pracy: Warszawa
Jeśli spełniasz poniższe niezbędne wymagania:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze ubezpieczeń społecznych, obsługi klientów, zarządzania projektami, projektowania usług, zarządzania jakością, marketingu
Twoim atutem jest:
- doświadczenie w pracy w zespołach projektowych, projektowanie usług dla klientów
Posiadasz dodatkowe umiejętności:
- znajomość portalu Platformy Usług Elektronicznych
- umiejętność obsługi programów wchodzących w skład pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- negocjowanie i wywieranie wpływu
- podejmowanie decyzji
- rozwiązywanie problemów
- innowacyjność
Na stanowisku ds. organizacji i rozwoju usług dla klientów biznesowych i instytucjonalnych będziesz odpowiadać za:
- monitorowanie i analizę trendów rynkowych oraz identyfikację potrzeb biznesowych w zakresie rozwoju usług w obszarze bezpośredniej elektronicznej i telefonicznej obsługi klientów biznesowych i instytucjonalnych,
- monitorowanie sposobu wykorzystania przez użytkowników narzędzi informatycznych wspierających obsługę klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz działania tych narzędzi poprzez analizę danych statystycznych i spraw jednostkowych oraz przeprowadzenie kontroli funkcjonalnych,
- planowanie rozwoju narzędzi informatycznych wspierających bezpośrednią, elektroniczną i telefoniczną obsługę klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz pracowników obsługujących tych klientów w oparciu o analizę projektowania zmian legislacyjnych lub zmian w wewnętrznych aktach prawnych
- opracowywanie i opiniowanie
- materiałów informacyjnych, promocyjnych, szkoleniowych dla klientów biznesowych i instytucjonalnych,
- wyjaśnień, instrukcji, komunikatów, wytycznych i materiałów szkoleniowych dla użytkowników narzędzi informatycznych wspierających obsługę klientów biznesowych i instytucjonalnych,
- opiniowanie projektów aktów prawnych powszechnie obowiązujących oraz projektów wewnętrznych aktów prawnych w zakresie możliwości implementacji zawartych w nich regulacji w narzędziach informatycznych w obszarze bezpośredniej elektronicznej i telefonicznej obsługi klientów biznesowych i instytucjonalnych,
- realizację zadań z zakresu koordynacji funkcjonowania Opiekunów Płatników Strategicznych (OPS), Centrów Obsługi Wniosków Komorników Sądowych (CWK), Centrów Udostępniania Danych (CUD)
Prześlij następujące dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
Termin, do którego należy składać dokumenty 20 września 2021 roku
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- system premiowy
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Co jeszcze trzeba wiedzieć:
- umowa na czas zastępstwa
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) oraz weryfikację podstawowej wiedzy ze znajomości portalu PUE ZUS,
- kandydatów prosimy o przygotowanie i zaprezentowanie podczas rozmowy przygotowanej wcześniej 6-minutowej prezentacji na temat osiągnięć w dotychczasowej pracy zawodowej oraz propozycji nowych usług elektronicznych dedykowanych klientom ZUS,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- przesłanych dokumentów nie zwracamy,
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana,
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy również poza biurem,
- konieczność prowadzenia nocnych testów portalu PUE ZUS,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:
„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zuspl) w zakładce "Praca w ZUS".