Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko ds. legislacji

Od: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe

Mile widziane:

  • wyższe (prawo)
  • minimum 4 lata pracy związanej z legislacją i obsługą prawną (aplikacja albo studia podyplomowe w zakresie legislacji)

Dodatkowe wymagania:

  • znajomość obsługi programów MS Word oraz MS Excel
  • negocjowanie i wywieranie wpływu
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • rozwiązywanie problemów
  • orientacja na cel
  • orientacja na jakość
  • umiejętność komunikacji
  • umiejętność współpracy
  • elastyczność
  • nastawienie na rozwój

Zakres zadań na stanowisku:

  • opracowuje i wdraża zasady oraz procedury w zakresie procesów dotyczących opiniowania i uzgadniania aktów prawnych, a także wydawania komunikatów i obwieszczeń Prezesa Zakładu,
  • bierze udział w przygotowywaniu i uzgadnianiu projektów zarządzeń opracowywanych przez komórki organizacyjne Centrali,
  • bierze udział w opiniowaniu innych niż zarządzenia dokumentów opracowywanych w Centrali,
  • opracowuje, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Centrali, projekty komunikatów i obwieszczeń Prezesa Zakładu oraz przekazuje podpisane komunikaty i obwieszczenia  Prezesa Zakładu do publikacji.
  • koordynuje merytoryczne uzgodnienia prowadzone w Zakładzie, dotyczące projektów powszechnie obowiązujących aktów prawnych,
  • analizuje obowiązujące rozwiązania prawne i przedstawia odpowiednie wnioski wobec zgłaszanych propozycji i uwag do projektów powszechnie obowiązujących aktów prawnych,
  • przygotowuje stanowisko Prezesa Zakładu do projektów powszechnie obowiązujących aktów prawnych,
  • bierze udziału w resortowych konferencjach uzgodnieniowych oraz komisjach sejmowych i senackich,
  • współpracuje z innymi organami i instytucjami właściwymi w sprawach legislacji, w szczególności: a) analizuje skuteczność i prawidłowość rozwiązań prawnych z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz przygotowuje odpowiednie wnioski, b) przygotowuje propozycje zapisów do projektów powszechnie obowiązujących aktów prawnych z zakresu ubezpieczeń społecznych.

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • List motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie

Termin, do którego należy składać dokumenty 5 października 2021 roku

Dodatkowe informacje:

  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
  • oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych
  • system premiowy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi