Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- wyższe (prawo)
- minimum 4 lata pracy związanej z legislacją i obsługą prawną (aplikacja albo studia podyplomowe w zakresie legislacji)
Dodatkowe wymagania:
- znajomość obsługi programów MS Word oraz MS Excel
- negocjowanie i wywieranie wpływu
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- rozwiązywanie problemów
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- umiejętność komunikacji
- umiejętność współpracy
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
Zakres zadań na stanowisku:
- opracowuje i wdraża zasady oraz procedury w zakresie procesów dotyczących opiniowania i uzgadniania aktów prawnych, a także wydawania komunikatów i obwieszczeń Prezesa Zakładu,
- bierze udział w przygotowywaniu i uzgadnianiu projektów zarządzeń opracowywanych przez komórki organizacyjne Centrali,
- bierze udział w opiniowaniu innych niż zarządzenia dokumentów opracowywanych w Centrali,
- opracowuje, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Centrali, projekty komunikatów i obwieszczeń Prezesa Zakładu oraz przekazuje podpisane komunikaty i obwieszczenia Prezesa Zakładu do publikacji.
- koordynuje merytoryczne uzgodnienia prowadzone w Zakładzie, dotyczące projektów powszechnie obowiązujących aktów prawnych,
- analizuje obowiązujące rozwiązania prawne i przedstawia odpowiednie wnioski wobec zgłaszanych propozycji i uwag do projektów powszechnie obowiązujących aktów prawnych,
- przygotowuje stanowisko Prezesa Zakładu do projektów powszechnie obowiązujących aktów prawnych,
- bierze udziału w resortowych konferencjach uzgodnieniowych oraz komisjach sejmowych i senackich,
- współpracuje z innymi organami i instytucjami właściwymi w sprawach legislacji, w szczególności: a) analizuje skuteczność i prawidłowość rozwiązań prawnych z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz przygotowuje odpowiednie wnioski, b) przygotowuje propozycje zapisów do projektów powszechnie obowiązujących aktów prawnych z zakresu ubezpieczeń społecznych.
Wymagane dokumenty:
- CV
- List motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
Termin, do którego należy składać dokumenty 5 października 2021 roku
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.