Zakres zadań realizowanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników,
- przygotowywanie list płac,
- obliczanie wynagrodzeń, świadczeń z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- rozliczanie składników wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy,
- obsługa umów cywilnoprawnych,
- obsługa zobowiązań pracodawcy wobec ZUS i US,
- realizacja ustawy o pracowniczych planach kapitałowych,
- opracowywanie sprawozdawczości w zakresie spraw kadrowo-płacowych,
- rozliczanie czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- obsługa programu kadrowo-płacowego i programu "Płatnik",
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
- prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej,
- udzielanie informacji pracownikom w sprawach kadrowych i płacowych.
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego z obszaru kadrowo-płacowego
- minimum 3 lata stażu pracy
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo)
Wymagania dodatkowe:
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- umiejętność komunikacji
- umiejętność współpracy
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność rozwiązywania problemów
- innowacyjność
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 2 kandydatów na stanowisko
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- test wiedzy z ustaw takich jak: ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa - Kodeks pracy, ustawa o pracowniczych planach kapitałowych, ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- złożonych dokumentów nie zwracamy
- oferty niekompletne oraz oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
Termin, do którego należy składać dokumenty 01-12-2021
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, natomiast drzwi do budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy nie otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.