

Stanowisko do realizacji zadań w ramach inwestycji
Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:
Stanowisko w sekcji Kontraktowania
Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania, w szczególności:
1) udział w pracach Komisji Oceny Projektów;
2) udział w procesie aktualizacji dokumentów programowych;
3) realizacja zadań wynikająca z procedur dotyczących procesu kontraktowania w zakresie przewidzianym dla PARP/Departamentu;
4) weryfikacja dokumentów na etapie procesu zawierania umów z wnioskodawcami;
5) obsługa baz danych i innych narzędzi informatycznych udostępnionych pracownikowi, w tym analiza danych;
6) przygotowywanie opracowań i analiz dotyczących złożonych wniosków o dofinansowanie;
7) przygotowywanie prezentacji na temat projektów wybranych do dofinansowania.
Stanowisko w sekcja Wdrażania
Wykonywanie zadań związanych z procesem wdrażania, w szczególności:
1) udział w procesie przyjmowania i rozliczania wniosków o płatność, monitorowania realizacji projektów i rozwiązywania umów o dofinansowanie;
2) udział w procesie rozpatrywania odwołań beneficjentów od wyniku weryfikacji wniosków o wprowadzenie zmian do umów/wniosków o płatność/rozwiązania umów;
3) przygotowywanie korespondencji z beneficjentami;
4) uczestnictwo w procesie wprowadzania zmian do umów o dofinansowanie, niezbędnych do rozliczenia przyznanego dofinansowania;
5) udział w przygotowywaniu lub aktualizacji dokumentów i procedur związanych z realizacją zadań departamentu;
6) przygotowywanie danych i informacji do sprawozdań, raportów i analiz;
7) wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
8) przygotowywanie danych, dokumentów i informacji do jednostek zewnętrznych.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
- możliwość posiadania karty multisport
- możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej
- zdobycie doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- pracę w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy
-bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole
Wymagania:
- Wykształcenie: średnie lub w toku studiów
- Doświadczenie zawodowe: minimum 1,5 roku w pracy biurowej
- Poziom obsługi programów komputerowych: znajomość narzędzi biurowych MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel)
- Wiedza w zakresie wdrażania/rozliczania programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych
- Inne: umiejętność samodzielnej organizacji pracy, umiejętność współpracy w grupie, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia
Mile widziane:
- Wykształcenie: wyższe (licencjat)
- preferowany profil: ekonomiczny, prawny, administracyjny
- Doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania programów pomocowych
- Znajomość zagadnień merytorycznych:
a) znajomość podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych,
b) znajomość uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości
Inne: umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa klienta