W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Sprzedawca w sklepie marki premium
Miejsce pracy: WrocławDla naszego klienta, amerykańskiego producenta artykułów domowych klasy premium, poszukujemy Sprzedawcy z doświadczeniem do salonu w Magnolia Park.
Główne obowiązki:
- Profesjonalna obsługa i nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami;
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki;
- Aktywna sprzedaż produktów;
- Dbanie o ekspozycję produktów;
- Fakturowanie i raportowanie w programie MS Excel.
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta w salonie/sklepie (min. 1 rok);
- Zorientowanie na wysoką jakość obsługi klienta;
- Umiejętności sprzedażowe, umiejętność dążenia do wyznaczonego celu;
- Znajomość obcych języków nie jest wymagana, ale będzie mile widziana.
Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat z perspektywą dłuższej współpracy;
- Praca dla marki premium;
- Premie miesięczne uzależnione od realizacji założonych celów;
- Zniżki na produkty firmy;
- Dofinansowanie do socjalnych benefitów np. karta Multisport, prywatna opieka medyczna.