Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw technicznych Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna

26-500 Szydłowiec ul. Strażacka 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie pojazdów służbowych w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy na terenie kraju.
  • Organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego i ratowniczego
  • Przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzenie akt spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt.
  • Prowadzenie magazynu.
  • Współdziałanie z ogniwami Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP w zakresie związanym z przyznawaniem i rozliczaniem dotacji dla jednostek ochrony ppoż na terenie powiatu, w tym realizacja zadań związanych z wnioskami i dotacjami dla jednostek OSP poza KSRG i w KSRG ( obsługa odpowiednich programów komputerowych).
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu Komendy Powiatowej.
  • Współpraca z kontrahentami, terenowymi organami administracji samorządowej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej.
  • Prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej majątku.
  • Prowadzenie ewidencji i wydawanie upoważnień do kierowania pojazdami służbowymi.
  • Dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń, usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Komendy ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki KSRG na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań operacyjnych w ramach odwodów operacyjnych
  • Likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku.
  • Systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalanie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie.
  • Prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego.
  • Obsługa transportowa komórek organizacyjnych Komendy
  • Prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi.
  • Prowadzenie dokumentacji powiązanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczenia zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych.
  • W przypadku nieobecności kierownika sekcji w ramach zastępstwa wykonuje jego zadania.


Warunki pracy

- praca administracyjno biurowa oraz fizyczna związana z prowadzeniem magazynu oraz zakupów dla KP


- praca wykonywana przy minitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie


- oświetlenie pomieszczeń pracy światłem naturalnym i sztucznym


-praca w porze dziennej 7:30 do 15:30


- praca wymaga przemieszczani się między piętrami Komendy


- prowadzenie samochodów służbowych


-wejście do obiektu z poziomu gruntu, brak windy, brak toalety przystosowanej dla osoby niepełnosprawnej, brak specjalistycznych urządzeń umozliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym


- na stanowisku pracy mogą występować sytuacje wymagające dużej odporności psychicznej z uwagi na pilne realizacje zadań związanych ze specyfiką służby.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Każdy kandydat otrzyma numer zgodnie z kolejnością składania dokumentów


Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym na stronie internetowej Komendy podając numer przypisany przy składaniu dokumentów



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Prawo jazdy kat. B
  • umiejętność biegłej obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • dobra znajomośc przepisów prawa w zakresie: ustawy o PSP, KPA, ustawy o ochronie ppoż., ustawy o służbie cywilnej, ustawy prawo zamówień publicznych oraz podstaw księgowości budżetowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w zakresie wymienionym w postępowaniu
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, punktualność
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • dyspozycyjność, umiejętności analityczne, sumienność
  • znajomość procedur urzędniczych i administracyjnych
  • znajomość obsługi pojazdów mechanicznych i sprzętu pożarniczego
  • prawo jazdy C, C+E
  • umiejętność przygotowania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia prawa jazdy
  • kserokopia książeczki wojskowej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia prawa jazdy
  • dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w zakresie wymienionym w postępowaniu

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-06-03
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Strażacka 3
    26-500 Szydłowiec

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/05/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi