Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw techniczno-remontowych w Wydziale Gospodarczo-Administracyjnym

70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonuje kontroli budynków oraz przynależnych do nich urządzeń technicznych położonych na nieruchomościach w trwałym zarządzie Urzędu Morskiego w Szczecinie,
  • przygotowuje postępowania w tym wszelką niezbędną dokumentację, o udzielenie zamówień publicznych dotyczących robót budowlanych i innych usług związanych z nadzorowanymi obiektami i przynależnymi im urządzeniami technicznymi,
  • uczestniczy w procesie realizacji zawartych umów (przekazuje place budów wykonawcom, prowadzi nadzór nad zleconymi robotami, odbiera i rozlicza wykonane roboty),
  • podejmuje czynności dotyczące zapewnienia serwisowania i konserwacji urządzeń w budynkach położonych na nieruchomościach będących w trwałym zarządzie Urzędu Morskiego w Szczecinie,
  • sporządza protokoły awaryjne dla budynków w celu oceny zaistniałych strat, określenia zakresu robót oraz potrzeb finansowych na ten cel,
  • określa niezbędne i konieczne potrzeby remontowe przy ścisłej współpracy z użytkownikami obiektów z równoczesnym szacowaniem ich wartości,
  • podejmuje wszelkie czynności dla uzyskania pozwoleń wodnoprawnych celem zapewnienia szczególnego korzystania z wód i wykonywania urządzeń wodnych.


Warunki pracy


  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie,

  • praca w terenie,

  • krajowe wyjazdy służbowe,

  • zagrożenie korupcją,

  • stanowisko pracy w pomieszczeniu biurowym,

  • obecność wind do IV piętra,

  • podjazd dla osób niepełnosprawnych w budynku Czerwonego Ratusza do poziomu parteru oraz wejście schodami,

  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (CV), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.


WYNAGRODZENIE ZASADNICZE: 7000,00 ZŁ BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe budowlane

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
związane z realizacją inwestycji, robót budowlanych


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zasad funkcjonowania prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych
  • znajomość obsługi programów użytkowych systemu operacyjnego Windows, pakietu MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
  • obsługa programu do kosztorysowania robót budowlanych, np. Norma Pro


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-05-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Szczecinie
    Plac Stefana Batorego 4
    70-207 Szczecin

    lub złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu, I piętro pok. 130

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/05/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi