Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw Zarządzania Kryzysowego w Biurze Spraw Obronnych Żeglugi

70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowuje i aktualizuje dokumentację planistyczną dotyczącą infrastruktury krytycznej i reagowania kryzysowego w celu wdrożenia jej w sytuacji zagrożenia kryzysowego.
  • Planuje i aktualizuje zadania do wykonania przez pracowników Urzędu w ramach obrony cywilnej w celu przygotowania sił i środków do ich realizacji zgodnie z obowiązującymi wymogami.
  • Realizuje przedsięwzięcia związane z osłoną techniczną infrastruktury portowej i transportu morskiego- w tym sporządza i aktualizuje dokumentację w celu sprawnego wdrożenia zawartych w niej procedur w czasie podwyższania gotowości obronnej państwa.
  • Prowadzi gospodarkę materiałowo- magazynową rezerw strategicznych oraz sprzętu techniczno-wojskowego w celu utrzymania w ciągłej sprawności i gotowości do użycia.
  • Współuczestniczy w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń oraz ćwiczeń z zarządzania kryzysowego w celu doskonalenia umiejętności reagowania na zdarzenia nadzwyczajne.
  • Współpracuje i współdziała w sprawach obrony cywilnej z odpowiednimi wydziałami, zespołami miast, gmin, na terenie których zlokalizowane są komórki organizacyjne Urzędu w celu efektywnej wymiany informacji w sytuacjach zdarzeń kryzysowych.
  • Prowadzi we współpracy z Wojskowymi Centrami Rekrutacji- prac związanych z reklamowaniem „z urzędu” i „na wniosek” pracowników Urzędu Morskiego niezbędnych do realizacji zadań statutowych Urzędu w celu ich zatrzymania na stanowiskach służbowych w czasie podwyższania gotowości obronnej państwa.
  • Uczestniczy w pracach zespołów powołanych do corocznej weryfikacji i próby efektywności ochrony obiektów portowych w celu sprawdzenia spełnienia przez nie wymogów Unii Europejskiej i prawa krajowego w zakresie ochrony obiektów portowych.


Warunki pracy


  • Praca w terenie w ramach weryfikacji obiektów portowych

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

  • brak podjazdu,

  • obecność wind , wejście schodami,

  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (C.V.), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE. 

  • WYNAGRODZENIE ZASADNICZE: 6748,00 ZŁ BRUTTO
    + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze obronności lub policji lub administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej dopuszczenia do informacji niejawnych
  • Znajomość ustaw o powszechnym obowiązku obrony, o zarządzaniu kryzysowym, Kodeksu ISPS
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Profil wykształcenia związany z obronnością


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-05-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    Dokumenty należy przesyłać na adres:

    Urząd Morski w Szczecinie
    Plac Stefana Batorego 4
    70-207 Szczecin
    lub osobiście w Kancelarii Urzędu, I piętro pok. 130

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/05/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi