Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/11/2019.

Opis stanowiska pracy


Wojskowa Komenda Uzupełnień w Świnoujściu

Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw mobilizacji w Wydziale Planowania Mobilizacyjnego i Administrowabnia Rezerwami

WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ
UL. STEYERA 30
72-600 ŚWINOUJŚCIE

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie i utrzymywanie waktualności kartoteki ewidencyjnej
  • prowadzenie zasobów TAP przechowywanych w WKU i systematyczne zdawanie ich do Archiwum Wojskowego.
  • obsługa interesantów - żołnierzy rezerwy
  • uaktualnianie danych w programach komputerowych
  • bierzaca aktualizacja bazy danych


Warunki pracy

komputer, reprezentacja urzędu, wyjazdy służbowe, wysiłek fizyczny

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
wynagrodzenie: zasadnicze - 3100 + wysługa, 13 pensja,
zatrudnienie na czas określony, możliwość zawarcia umowy na czas nieokreslony.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe administracja

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    15/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry