Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw Realizacja zadań Centrum Powiadamiania Ratunkowego, w celu zapewnienia prawidłowego, efektywnego, terminowego i rzetelnego wykonania zadań ukierunkowanych na utrzymanie i doskonalenie systemu powiadamiania ratunkowego. w Wydziale Systemów Powiadamiania Ratunkowego

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie, ul. Domaniewska 40,
02-672 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Bezpośredni nadzór na systemami teleinformatycznymi funkcjonującymi w CPR
  • Współpraca z Wydziałem Kadr w zakresie spraw kadrowych pracowników (m.in. ewidencja urlopów, przygotowywanie dokumentacji pracowniczej, prowadzenie ewidencji i rozliczania czasu pracy)
  • Nadzór nad bieżącą organizacją pracy operatorów i koordynatorów oraz trenerów.
  • Prowadzenie dokumentacji szkoleń i egzaminów operatorów numerów alarmowych
  • Nadzorowanie pracy operatorów w systemie teleinformatycznym SICPR
  • Opracowanie miesięcznych grafików dyżurów dla operatorów


Warunki pracy

Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem - obsługa powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.
Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: utrudniony (skomplikowany) dostęp do części budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto: od 2 600 zł.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia oraz oferty niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiadamy tylko na wybrane oferty. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminach kolejnych etapów rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (48) 368 89 80 lub (22) 55 95 184


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie powiadamiania ratunkowego lub zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa i porządku publicznego lub ochrony przeciwpożarowej lub ratownictwa medycznego.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obsługi programów komputerowych MS Office – bardzo dobra znajomość Excel i Word
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • kursy i szkolenia w zakresie spraw kadrowych
  • kurs kancelaryjno – archiwalny,
  • terminowość
  • rzetelność
  • odpowiedzialność
  • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
  • samodzielność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
    ul. Domaniewska 40
    02-672 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi