Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw kadrowych w Zespole do spraw Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego

05-500 Piaseczno ul. Kościelna 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowuje dokumentację związaną z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników,
  • przygotowuje dokumenty do Wydziału Finansów i Budżetu KSP dotyczących wypłaty wynagrodzenia pracowników, ustala uprawnienia pracowników m.in. do urlopu wypoczynkowego, dodatku za wieloletnią pracę, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagrody jubileuszowej, ekwiwalentu pieniężnego za niewykorzysany urlop wypoczynkowy, odprawy pieniężnej oraz przygotowuje dokumenty ubezpieczeniowe związane ze zgłoszeniem, zmianą i wyrejestrowaniem pracowników/policjantów i członków ich rodzin z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,
  • sporządza projekty decyzji administracyjnych oraz decyzji administracyjnych w formie rozkazów personalnych - monitoruje lub wykonuje wymagane procedury w zakresie wydawania tego typu dokumentów,
  • przygotowuje dokumentację związaną z naborem na wolne stanowiska w służbie cywilnej oraz stanowiska pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej,
  • opiniuje sprawy wynikające ze stosunku pracy pracowników/policjantów pod względem merytoryczno-prawnym,
  • zakłada i prowadzi akta osobowe pracowników/policjantów, wprowadza dane do systemu informatycznego,
  • sporządza miesięczne meldunki, sprawozdania o stanie zatrudnienia oraz okresowe statystyki,
  • koordynuje prace związane z terminowym sporządzaniem opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, pierwszych ocen i ocen okresowych, prac związanych z IPRZ (Indywidualny Program Rozwoju Zawodowego), organizuje służbę przygotowawczą pracowników korpusu służby cywilnej.


Warunki pracy

Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy


Oświetlenie naturalne i sztuczne


Miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze


budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów


Na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych


Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym


W budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. do Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie).


Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 4673,51 zł wynikające z mnożnika 2,3000 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max. do 20%).


Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 47 72 45 214 w godz. 8.00 – 16.00.


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania okreslone w niniejszym ogłoszeniu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze kadr

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o Policji i aktów wykonawczych
  • znajomość przepisów prawa pracy
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość przepisów ubezpieczeń społecznych
  • umiejęność obsługi komputera
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność sporządzania dokumentacji kadrowej
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność komunikowania się
  • samodzielność i rzetelność
  • odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.),
  • umiejętność obsługi programów specjalistycznych informatycznych
  • odporność na stres
  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy kat. B
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-12-16
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
    ul. Kościelna 3
    05-500 Piaseczno

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/12/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi