Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/08/2021.

Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Olsztynie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Referacie Kadr i Szkolenia

10-526 Olsztyn Ul.Partyzantów 23

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowuje rozkazy personalne
  • przygotowuje świadectwa służby
  • prowadzi akta osobowe policjantów oraz rejestr urlopów wypoczynkowych kadry kierowniczej i służby logistycznej
  • archiwizuje akta osobowe policjantów
  • kieruje policjantów na komisje lekarskie


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy- 8 godzin, naturalne i sztuczne oświetlenie, wymuszona pozycja ciała, bariry architektoniczne: brak wind i podjazdów, stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu


- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej określonych w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji


- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnieia kandydata


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów Ustawy o Policji oraz Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • biegła umiejętność obsługi komputera
  • dyspozycyjność
  • dokładność i rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjecie na stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Olsztynie
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-06-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Olsztynie
    ul. Partyzantów 23
    10-526 Olsztyn
    Referat Kadr i Szkolenia

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    22/06/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry