Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Mławie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw kadr i szkolenia w Zespole Kadr i Szkolenia

06-500 Mława ul. H. Sienkiewicza 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Organizuje i prowadzi nabór kadr na wakujące stanowiska pracowników Policji
  • Przygotowuje dokumentację związaną z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy pracowników Policji
  • Organizuje i nadzoruje doskonalenie zawodowe funkcjonariuszy i pracowników Policji
  • Nadzoruje i opracowuje obszary zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej
  • Zakłada i prowadzi akta osobowe pracowników Policji
  • Promuje dobór do służby w Policji
  • Przygotowuje sprawozdania miesięczne, kwartalne oraz roczne do Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu oraz Departamentu Służby Cywilnej
  • Wprowadza, modyfikuje i aktualizuje dane kadrowe do Systemu Wspomagania Obsługi Policji
  • Opracowuje Regulamin Pracy Pracowników Komendy Powiatowej Policji w Mławie
  • Wykonuje zadania związane z organizacją Pracowniczego Planu Kapitałowego


Warunki pracy

Umowa na czas określony 12 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony


Praca administracyjno- biurowa


Stanowisko wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy


Praca wykonywana przy naturalnym/sztucznym oświetleniu


Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie


Pełnienie dyżurów we wtorki w godz. 16.00- 18.00


Praca związana z bezpośrednią obsługą klienta


Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku- brak wind, podjazdów oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych
  • samodzielność, terminowość, asertywność i umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów o służbie w Policji, przepisów systemu ubezpieczeń społecznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostęu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne" lub oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczam, kandydata/kandydatki, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Ośwaidczenie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych przed 01.08.1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2026-01-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Mławie
    ul. Sienkiewicza 2
    06-500 Mława

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/12/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi