Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Krakowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw kadrowych w Zespole Kadr i Szkolenia

31-263 Kraków ul. Łokietka 205

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sprawy osobowe funkcjonariuszy Policji poprzez sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z przyjęciem, przebiegiem i zwolnieniem ze służby w Policji
  • Zakłada i systematycznie prowadzi teczki akt osobowych funkcjonariuszy Policji oraz sprawuje nadzór nad sporządzaniem kart opisu ich stanowisk pracy
  • Opracowuje i sporządza decyzje dotyczące zaliczania okresów służby i pracy do wysługi lat uwzględnianej przy ustalaniu wzrostu uposażenia funkcjonariuszy oraz nabycia prawa do nagrody jubileuszowej
  • Opracowuje wnioski i raporty policjantów dotyczących przeniesień do innych jednostek lub komórek organizacyjnych Policji
  • Wprowadza i aktualizuje dane w systemie elektronicznym SWOP ( System Wspomagania Obsługi Policji) w celu zapewnienia aktualnej informatycznej bazy danych kadrowych oraz prowadzi podsystem SWOP - medycyna pracy
  • Ustala uprawnienia urlopowe dla funkcjonariuszy KPP w Krakowie
  • Współpracuje z KWP w Krakowie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej policjantów oraz z Zespołem Psychologów KWP w Krakowie celem ustalania terminów badań psychologicznych dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych
  • Wystawia skierowania dla funkcjonariuszy Policji na badania kontrolne, okresowe oraz badania specjalistyczne osób kierujących pojazdami uprzywilejowanymi w Policji i prowadzi w tym zakresie ewidencje
  • Opracowuje zestawienia, dokumentacje i sprawozdania na potrzeby Wydziału Finansów i Wydziału Kadr KWP w Krakowie, dotyczących zwolnień lekarskich funkcjonariuszy jednostki
  • Sporządza na piśmie odpowiedzi dotyczących udzielenia bądź nie udzielenia zgody na podjęcie przez funkcjonariusza dodatkowego zajęcia zarobkowego poza słuzbą
  • Przygotowuje dokumentację kadrową dotyczącą funkcjonariuszy KPP w Krakowie celem archiwizacji w składnicy akt KPP w Krakowie oraz teczki akt osobowych policjantów zwolnionych ze służby w Policji celem archiwizacji w KWP Krakówi


Warunki pracy

Realizacja spraw związanych z obsługą kadrową funkcjonariuszy Policji Komendy Powiatowej Policji w Krakowie w oparciu o Ustawę o Policji oraz rozporządzeń MSWiA określających sposób i tryb postępowania. Częste zmiany w przepisach oraz ich niejednoznaczność wymagają od pracownika umiejętności interpretacji oraz częstej aktualizacji posiadanej wiedzy. Zadania wymagają bardzo dobrej znajomości ustawy o Policji, jak również znajomości szczegółowych przepisów MSWiA.Na stanowisku mogą występować systuacje bezprecedensowe, wymagające gruntownej analizy przepisów i wyboru jednej z wielu procedur. Często występują sytuacje wymagające dużej odporności psychicznej w związku z częstymi kontaktami z policjantami oraz pracownikami KPP w Krakowie. Niedogodności związane z pracą to stres spwodowany terminowością zadań. Praca administracyjno-biurowa, w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Krakowie, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy w wymuszonej pozycji ciała. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związane z poruszaniem się po budynku KPP w Krakowie. Stanowisko pracy znajduje się na 1 piętrze budynku, nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu ( brak windy) są odpowiednio dostosowane toalety i ciągi komunikacyjne. Praca z wykorzystaniem komputera i sprzętu biurowego. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórke organizacyjną oraz nr ogłoszenia 114427. Aplikacje nie spełniające wymagań, jak również złożone po terminie  nie bedą rozpatrywane.


Nie rozpatrujemy ofert wysłanych drogą elektroniczną ( przez e-maila).


Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie lub telefonicznie (prosimy o podanie aktualnych adresów e -mail i nr telefonu).


Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji państwowej lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów Ustawy o Policji i przepisów wykonawczych regulujących stosunek służbowy policjanta
  • umiejętność analizowania i interpretowania przepisów, obsługi komputera, dobrej organizacji pracy, rozwiązywania problemów, pracy w zespole, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wydane przez Policję, ABW lub SKW lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r poz. 742)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-01-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Krakowie
    31-263 Kraków
    Ul. Łokietka 205

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/01/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi