Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Krakowie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw kadrowych w Wydziale Kadr

Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy (pracowników bezmnożnikowych i członków korpusu służby cywilnej)..
  • Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników Policji (bezmnożnikowych i członków korpusu służby cywilnej) oraz wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie elektronicznym SWOP (Systemie Wspomagania Obsługi Policji) w celu zapewnienia aktualnej informatycznej bazy danych kadrowych.
  • Prowadzenie bieżącej sprawozdawczości dotyczącej stanów etatowych i osobowych pracownikow cywilnych tj. przygotowywanie cyklicznych bądź doraźnych meldunków, sprawozdań, zestawień, zawiadomień (np. dla GUS, PFRON, KPRM, Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie).
  • Współpraca z kierownikami obsługiwanych jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Krakowie oraz koordynowanie zadań w zakresie prowadzonych spraw osobowych pracowników Policji.
  • Prowadzenie rejestru i opiniowanie podań kandydatów do pracy w Komendzie Miejskiej Policji w Krakowie oraz przygotowywanie i realizowanie procesu naboru członkow korpusu służby cywilnej tj. wprowadzanie ogłoszeń do Biuletynu Informacji Publicznej, analiza formalna i merytoryczna wpływających dokumentów aplikacyjnych oraz przygotowywanie stosownej dokumentacji.
  • Przeliczanie stażu pracy pracowników niezbędnego do wysługi lat oraz nagrody jubileuszowej.
  • Realizowanie całokształtu zadań związanych z osobami bezrobotnymi kierowanymi przez urzędy pracy w celu przyjęcia do odbycia stażu.
  • Archiwizowanie dokumentacji kadrowej w celu jej przekazania do archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie i składnicy akt Komendy Miejskiej Policji w Krakowie.


Warunki pracy

Realizacja spraw związanych z obsługą kadrową pracownikow cywilnych Komendy Miejskiej Policji w Krakowie. Praca administracyjno-biurowa.
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w części budynku nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Proponowane wynagrodzenie: 3.150,10 zł. brutto plus dodatek za wysługę lat. Prosimy o skorzystanie ze wzoru oświadczeń umieszczonych pod linkiem
http://bip.krakow.kmp.policja.gov.pl/download/399/31152/wzoryoswiadczendotnaborudokorpususluzbycywilnej-1.docx
Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz nr ogłoszenia. Aplikacje nie spełniające wymagań, jak również złożone po terminie ( tj. po 21 czerwca 2019r.) nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie (prosimy
o podanie aktualnych nr telefonów i adresów e-mail). Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom. Dodatkowe informacje w kwestii naboru można uzyskać pod nr tel. (12) 61 52 514
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z kadrami

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych, znajomość przepisów ustawy o pracownikach urzędów państwowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • umiejętność: analizowania i interpretowania przepisów, obsługi komputera, dobrej organizacji pracy, rozwiązywania problemów, pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność,
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprzwdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-06-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/06/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi