Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w KrakowieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaIzba Administracji Skarbowej w Krakowie
ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Administruje flotą pojazdów służbowych, w tym rejestruje pojazdy wykorzystywane przez Służbę Celno-Skarbową, w celu racjonalnego gospodarowania majątkiem Skarbu Państwa.
- Koordynuje działania związane z zaopatrzeniem osób w składniki umundurowania w celu zapewnienia funkcjonariuszom stałej możliwości wymiany i zaopatrywania się w mundury i ich elementy.
- Prowadzi sprawy związane z wypłatą równoważnika pieniężnego za składniki umundurowania, które nie podlegają wydaniu w naturze oraz za okresowe czyszczenie umundurowania w celu zapewnienia funkcjonariuszom przysługującego im ekwiwalentu w prawidłowej wysokości.
- Prowadzi sprawy gospodarczo-zaopatrzeniowe, w zakresie właściwości rzeczowej komórki, w celu zabezpieczenia sprawnego i nieprzerwanego funkcjonowania floty pojazdów.
- Obsługuje System Zarządzania Majątkiem Resortu w skali województwa w celu zapewnienia aktualnej i dokładnej informacji na temat pojazdów służbowych.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zdań:
praca w systemie 8 godzinnym, konieczność telefonicznej i bezpośredniej obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych, praca pod presją czasu. Możliwe zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
budynek z windą, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, praca w biurowcu na drugim piętrze, praca przy komputerze
z wykorzystaniem kserokopiarki i drukarki, praca przy oświetleniu mieszanym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W liście motywacyjnym należy dopisać: „Ogłoszenie nr 25996”
Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o dacie kolejnych etapów postępowania selekcyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie (prosimy o podanie aktualnych adresów e-mail, numerów telefonów). Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego brutto minimum 3000 zł. Do składania dokumentów zapraszamy osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy). Złożone dokumenty nie będą odsyłane, dokumenty będą niszczone po zakończeniu naboru, z uwzględnieniem art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
Oferta dostępna jest m.in. na stronie internetowej http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7.
Dodatkowe informacje uzyskać można w Wydziale Kadr – tel. 012 255-73-01.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub 1 rok w obszarze logistyki
pozostałe wymagania niezbędne:- otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji,
- umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji),
- umiejętność planowania i koordynowania zadań komórki organizacyjnej, oraz określenia sposobów ich realizacji,
- umiejętność redagowania pism,
- znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem zadań wymienionych w opisie,
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o braku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-05-01
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu