Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
Al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - udzielanie pomocy w zakresie wykraczającym poza dostępną bazę wiedzy, łącznie z tworzeniem nowych procedur w ramach obsługi II i III linii Help Desk, tj. prowadzenie wsparcia merytorycznego i technicznego dla użytkowników systemów informatycznych Krajowej Administracji Skarbowej w ramach obsługi Help Desk;
  • - merytoryczne administrowanie systemami unijnymi i ogólnopolskimi w ramach wsparcia struktur regionalnych oraz koordynowanie działań merytorycznych, tj. zarzadzanie systemami informatycznymi Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie merytorycznym i technicznym zgodnie z określonymi procedurami;
  • - zarządzanie konfiguracją systemów informatycznych, przygotowywanie raportów o stanie realizacji prac w projektach oraz w systemach przywozowych i wywozowych, opracowywanie i przekazywanie meldunków do Ministerstwa Finansów, tj. przygotowanie raportów o stanie działania systemów informatycznych Krajowej Administracji Skarbowej
  • - przygotowywanie jakościowych kryteriów odbiorów produktów wytwarzanych i dostarczanych przez wykonawców, warunków ich spełnienia oraz udział w testach, tj. opracowanie scenariuszy testowych i testowanie rozwiązań/nowych wersji systemów informatycznych KAS;
  • - analizowanie zagadnień merytorycznych związanych z utrzymaniem, budową i wdrożeniem systemów informatycznych tj. analizowanie problemów pojawiających się w systemach informatycznych KAS;
  • - modelowanie procesów biznesowych zgodnie z przyjętymi założeniami funkcjonalnymi i dokumentacją wspólnotową, tj. analizowanie procesów biznesowych w celu wprowadzenia funkcjonalności w systemach informatycznych Krajowej Administracji Skarbowej.


Warunki pracy

praca w systemie 8 lub 12 godzinnym (może wystąpić praca w systemie zmianowym), praca biurowa wymagająca częstych wyjazdów na delegacje krajowe i zagraniczne oraz szkolenia, konieczność telefonicznej obsługi użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych, praca pod presją czasu i czynników stresujących, praca wymagająca dyspozycyjności, umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
budynek bez ułatwień architektonicznych, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, praca w biurowcu na 3-4 piętrze (w budynku znajduje się winda) w pomieszczeniu klimatyzowanym, praca przy komputerze z wykorzystaniem kserokopiarki i drukarki, praca przy sztucznym oświetleniu


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

 W liście motywacyjnym należy dopisać: „Ogłoszenie nr 15489” oraz wskazać sposób kontaktowania się podczas procesu rekrutacji (tj. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej).
 Informacje dotyczące kandydatów spełniających wymagania formalne oraz terminy kolejnych etapów rekrutacji będą ogłaszane wyłącznie na stronie internetowej (www.malopolskie.kas.gov.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7.
 Dodatkowe informacje uzyskać można w Wydziale Kadr – tel. 012 255-73-41.
 Złożone dokumenty nie będą odsyłane, dokumenty będą niszczone po zakończeniu naboru, z uwzględnieniem art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
 Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę.
 Podania niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
 Oferta dostępna jest m.in. na stronie internetowej http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7
 Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone będzie w dwóch etapach, tj. testu wiedzy (sprawdzającego umiejętności niezbędne określone w niniejszym ogłoszeniu) i rozmowy rekrutacyjnej dla kandydatów pozytywnie zakwalifikowanych po teście.
 Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego brutto ok. 3500,00 zł.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • - znajomość struktury dokumentów XML,
  • - znajomość modelowania procesów biznesowych np. przy użyciu BPMN,
  • - znajomość języka angielskiego - umiejętność komunikacji w języku angielskim w mowie i piśmie oraz czytania dokumentacji technicznej – poziom dobry
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość metodyki PRINCE2 i ITIL
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętności organizacyjne
  • dyspozycyjność
  • ogólna wiedza o systemach informatycznych wykorzystywanych w Krajowej Administracji Skarbowej
  • ogólna wiedza z zakresu problematyki celnej
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów lub oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-09-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi