Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/01/2022.

Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista Wydział Kadr i Szkolenia, Zespół ds. Doboru

66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Kwiatowa 10

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmuje dokumenty od kandydatów do służby i sprawdza prawdziwość danych zawartych w kwestionariuszu osobowym kandydata do służby.
  • Wprowadza dane osobowe kandydatów do służby do systemu informatycznego CRDK II, a także wszystkich wyników uzyskanych na poszczególnych etapach postępowania kwalifikacyjnego.
  • Kieruje kandydatów na testy wiedzy ogólnej i testy sprawności fizycznej do jednostek szkoleniowych Policji. Kieruje kandydatów na testy psychologiczne, na komisję lekarską oraz do Wydziału OIN. Organizuje i przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne.
  • Uczestniczy w targach pracy, propaguje zawód policjanta w szkołach średnich, uczelniach wyższych, w mediach. Współpracuje z Powiatowym Urzędem Pracy oraz organizuje „dni otwarte” w komendach na terenie garnizonu lubuskiego.
  • Przygotowywuje listy kandydatów do zatwierdzenia przez Komendanta Wojewódzkiego Policji przed planowanym terminem przyjęcia do służby.
  • Przekazuje dokumenty zgromadzone podczas postępowania kwalifikacyjnego do jednostek Policji garnizonu lubuskiego zgodnych z miejscem zatrudnienia.
  • Uczestniczy w poszukiwaniu kandydatów wśród funkcjonariuszy Policji do służby w Europejskim Biurze Policji EUROPOL w Hadze oraz kandydatów na misje pokojowe poprzez rozpowszechnianie informacji na ten temat na terenie garnizonu lubuskiego.
  • Uczestniczy i odpowiada za organizację przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji pełniąc rolę sekretarza komisji.


Warunki pracy

- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,


- praca biurowa jednozmianowa, 8-godzinna w godz. 7.30 – 15.30,


- praca przy monitorze ekranowym,


- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,


- wyjazdy służbowe,


- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na parterze w budynku pięciokondygnacyjnym,


- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,


- stanowiska pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, niszczarka do dokumentów itp.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.

  • Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.

  • Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna są dostepne do pobrania na stronie BIP KWP w Gorzowie Wlkp.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów dotyczących doboru do służby w Policji,
  • komunikatywność,
  • terminowość,
  • znajomość obsługi komputera,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" - w przypadku braku - zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • List motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Curriculum Vitae – zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
    • Klauzula informacyjna wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Kopie świadectw pracy
    • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
    • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" - w przypadku braku - zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-01-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Kwiatowa 10
    66-400 Gorzów Wlkp.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    11/01/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry