Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Garwolinie

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw organizacyjnych sekcja organizacyjno - kadrowa

08-400 Garwolin ul.Targowa 2a

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej.
  • Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego.
  • Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.
  • Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej.
  • Przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej.
  • Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo - gasniczej.
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej komendanta powiatowego.
  • Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej.


Warunki pracy

Praca biurowa, w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Garwolinie w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku.


Praca w systemie codziennym (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7.30-15.30.


Wyjazdy słuzbowe krajowe.


Praca z wykorzystaniem komputera i innych urzadzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, drukarka, telefon, faks, niszczarka).


Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.


Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak windy i podjazdów, pomieszczenia higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji przy realizacji zadań zbliżonych do zadań na stanowisku.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office.
  • Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.
  • Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, skarg i wniosków.
  • oświadczenie o zatrudnieniu czy w okresie od dnia 22 lipca 1944 do dnia 31 lipca 1990 pracował/a lub pełnił/a służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Systematyczność, terminowość i dokładność.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Dyspozycyjność.
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa PSP w Garwolinie, ul. Targowa 2a, 08-400 Garwolin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi