Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w BiałobrzegachPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaINSPEKCJA WETERYNARYJNA
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Białobrzegach
ul. Żeromskiego 84, 26-800 Białobrzegi
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie rozliczeń finansowych urzędowych lekarz weteryanrii
- kontrola dowodów księgowych pod wzgledem formalno-rachunkowym
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiazaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych
- prowadzenia akt personalnych pracowników
- rozliczanie czasu pracy pracowników
- sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US
- ewidencja środków trwałych
- prowadzenie procesu windykacji
- przygotowywanie sprawozdań budżetowych
- realizacja innych zadań powierzonych przez głównego księgowego
Warunki pracyPraca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych: fax, kserokopiarka, niszczarka do papieru, skaner). Zadania wykonywane w siedzibie Inspektoratu. oraz współpraca z bankiem, urzędami i instytucjami. Praca wymaga dyspozycyjności. Narzędzia i materiały pracy: komputer, fax, niszczarka, skaner. Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek Inspektoratu nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Pomieszczenia biurowe zlokalizowane na III piętrze.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wymagane oświadczenia, CV oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Dopisek na kopercie - "Oferta pracy nr..."
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 48 613 47 78 w godz. 8-16
O przyjęciu decyduje kolejność złożenia dokumentów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
w ksiegowości.
Znajomość Kodeksu Pracy, Ustawy o służbie cywilnej, zasad rachunkowości i sprawozdawczości jednostek budżetowych. Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- zdolność analitycznego myślenia, selekcji informacji
- umiejętność redagowania pism
- odpowiedzialność, wnikliwość i dokładność
- umiejętność dobrej organizacji pracy
- samodzielność w realizacji zadań, odporność na stras
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia prawa jazdy kategorii B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-08-27
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu