#

Specjalista – Zastępca Inspektora Ochrony Danych (na zastępstwo)

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Poznań, wielkopolskie

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Specjalista – Zastępca Inspektora Ochrony Danych (na zastępstwo)

Od: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Miejsce pracy: Poznań

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji

Geodezyjnej i Kartograficznej

ul. Jackowskiego 18

60-509 Poznań

Oferta: GKG.GPK.1000.13.2021

Stanowisko: Specjalista – Zastępca Inspektora Ochrony Danych (na zastępstwo)

 

Opis stanowiska:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

  • Informowanie Dyrektora PODGiK, podmiotów przetwarzających dane osobowe w imieniu PODGiK oraz pracowników, stażystów, praktykantów, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich, o których mowa w obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych i doradzanie im w tej sprawie.
  • Monitorowanie przestrzegania obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych oraz Zarządzeń Dyrektora PODGiK w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podziału obowiązków, prowadzenie działań zwiększających świadomość oraz organizowanie szkoleń personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania, przeprowadzanie audytów.
  • Udzielanie zaleceń co do oceny skutków operacji przetwarzania dla ochrony danych oraz monitorowanie ich wykonania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Współpraca z organem nadzorczym, który jest odpowiedzialny za monitorowanie stosowania przepisów o ochronie danych osobowych.
  • Pełnienie funkcji punktu kontaktowego wobec organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach.
  • Pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych.
  • Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, rejestru kategorii czynności przetwarzania danych osobowych, rejestru incydentów z zakresu ochrony danych osobowych, rejestru umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, rejestru upoważnień do przetwarzania danych osobowych i rejestru oświadczeń podpisywanych przez osoby, przetwarzające dane osobowe w PODGiK o zapoznaniu się z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi obowiązującymi w PODGiK, które dotyczą przetwarzania danych osobowych.
  • Sporządzanie sprawozdań z wykonywanych zadań z zakresu ochrony i sposobu przetwarzania danych osobowych.

 

2. Zależność służbowa: Dyrektor Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

 

3.Warunki pracy:

  • praca w wymiarze 0,5 etatu, zatrudnienie na czas określony w siedzibie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – umowa zawarta w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.

 

4.Wymagania kwalifikacyjne obowiązkowe:

  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: administracja, bezpieczeństwo informacji, prawo.
  • Co najmniej dwuletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 2 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa w dziedzinie ochrony danych osobowych, umiejętność ich stosowania w praktyce.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełnych praw publicznych.
  • Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
  • Obywatelstwo polskie.
  • Nieposzlakowana opinia.

 

5. Wymagania kwalifikacyjne dodatkowe (nieobowiązkowe):

Ukończone studia podyplomowe w zakresie ochrony danych osobowych.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia dla osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych): w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społeczne oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.


Wymagane dokumenty

  • CV (formularz do pobrania za pośrednictwem Internetu).
  • List motywacyjny.
  • Kserokopia dokumentów poświadczająca wykształcenie.
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiej i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelskiego polskiego.

 

Uwaga:

Kandydat może przedłożyć kserokopię innych dodatkowych dokumentów, które jego zdaniem świadczą o jego umiejętnościach np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.

Kandydat może przedłożyć dodatkowo Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy w przyszłych procesach rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie, nie będą rozpatrywane. Dokumenty te zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty prosimy przesyłać na adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań (pokój nr 223), w terminie do dnia 28.06.2021 r. – z powołaniem numeru oferty. Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kancelaria@podgik.powiat.poznan.pl (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).”

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia. X

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi