Specjalista Wsparcia Technicznego - IT Helpdesk Specialist
Euvic Services sp. z o. o. to polska firma informatyczna, specjalizująca się w wytwarzaniu oprogramowania. Stanowimy część Grupy Euvic, dzięki czemu łączy swoje kompetencje z pozostałymi spółkami członkowskimi.
Skupiamy się na wdrażaniu i utrzymaniu rozwiązań chmurowych Microsoft Azure oraz Office 365. Rozwijamy platformy Microsoft SharePoint oraz własne, dedykowane systemy informatyczne oparte o Microsoft .NET.
Dedykowany zespół wsparcia świadczy usługi utrzymania systemów informatycznych w trybie 24/7/365. Wspieramy klientów w modelu outsourcingu specjalistów IT i programistów w wielu specjalnościach.
Jest nas obecnie prawie 60 osób i czekamy na Ciebie!
Skupiamy się na wdrażaniu i utrzymaniu rozwiązań chmurowych Microsoft Azure oraz Office 365. Rozwijamy platformy Microsoft SharePoint oraz własne, dedykowane systemy informatyczne oparte o Microsoft .NET.
Dedykowany zespół wsparcia świadczy usługi utrzymania systemów informatycznych w trybie 24/7/365. Wspieramy klientów w modelu outsourcingu specjalistów IT i programistów w wielu specjalnościach.
Jest nas obecnie prawie 60 osób i czekamy na Ciebie!
Podstawowe informacje:
Lokalizacja Warszawa
| Liczba wakatów 1
| Minimalne doświadczenie 1 rok
|
Rodzaj umowy Na czas nieokreślony |
Wymiar etatu Pełny etat |
Wynagrodzenie ? - ? / ? (Brutto) |
Poszukujemy osób z doświadczeniem na podobnym stanowisku.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie miała za zadanie:
- Bieżące wsparcie pracowników firmy na miejscu u Klienta w zakresie użytkowania systemów i aplikacji użytkowników, w szczególności w środowisku Windows i Office
- Diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne rozwiązywanie problemów
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej Klienta
- Praca w Warszawie, poniedziałek-piątek w godz.: 8-16
Nasze oczekiwania to:
- Minimum 1 rok pracy na podobnym stanowisku
- Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, proklienckie nastawienie
- Podstawowa znajomość zagadnień administracji serwerami Microsoft Windows (Windows Server 2008/2012) oraz Active Directory
- Podstawowa znajomość zagadnień administracji serwerami Microsoft Windows Exchange (Microsoft Exchange Server 2010)
- Znajomość MS Outlook we współpracy z Microsoft Windows Exchange
- Praktyczna znajomość systemów Windows 7/10
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
- Stabilną pracę w najnowszych technologiach IT
- Szkolenie w zakresie obsługiwanych technologii - w szczególności rozwiązania chmurowe Microsoft Office 365
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, B2B
- Notebook służbowy oraz smartfon
- Możliwość podjęcia pracy praktycznie od ręki
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.