Specjalista wsparcia Service Desk
Warszawa Specjalista wsparcia Service Desk
Warszawa
NR REF.: 1091432
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta, lidera branży ubezpieczeniowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Specjalista wsparcia Service Desk
Lokalizacja: Warszawa
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)
Długość projektu: 6 miesięcy
Stawka: 40-50 zł / h
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:
Od osoby zatrudnionej na tym stanowisku oczekujemy:
Oferujemy:
Zainteresowane osoby zapraszam do przesłania swojego CV za pomocą przycisku APLIKUJ
Warszawa
NR REF.: 1091432
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta, lidera branży ubezpieczeniowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Specjalista wsparcia Service Desk
Lokalizacja: Warszawa
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)
Długość projektu: 6 miesięcy
Stawka: 40-50 zł / h
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- obsługa wniosków w SDM na 2 linii wsparcia (kontakt z użytkownikiem odnośnie złożonego wniosku, weryfikacja poprawności, przekazywanie informacji odnośnie kluczy licencyjnych);
- przekazywanie wniosków w ramach grupy w Biurze Zarządzania IT (dotrzymanie TLS)
- realizacja wniosków w SDM na 2 linii odnośnie GLPI (przypisanie użytkownika, zmiana grupy, dodanie pozycji do słownika) w zakresie licencji i sprzętu;
- aktualizacja danych w ewidencji odnośnie zakupów w zakresie licencji i sprzętu;
- zbieranie uzasadnień biznesowych dla nowych aplikacji nie dopuszczonych do użytku;
- obsługa wniosków w SDM (RFC) procesu ZST (standaryzacja licencji pc);
- obsługa procesu cykliczny deinstalacje licencji (wskazanie na podstawie raportu licencji nieaktywnych, zlecanie deinstalacji, komunikacja z użytkownikami);
- kontrola i nadzór nad wnioskami w SDM i JIRA realizowanych przez BZT (czas realizacji, jakość danych, poprawna ścieżka realizacji, weryfikacja na poszczególnych etapach, wymagane zgody/akceptacje).
Od osoby zatrudnionej na tym stanowisku oczekujemy:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
- minimum 2 letnie doświadczenie w Service Desk;
- orientacja w zagadnieniach informatycznych i licencyjnych;
- znajomość język angielski w stopniu pozwalającym na swobodne czytanie dokumentacji warunków licencyjnych;
- mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziami wspierającymi zarządzanie licencjami.
Oferujemy:
- Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport;
- Partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych;
- Elastyczność formy zatrudnienia – m.in. umowa podwykonawcza (B2B) czy umowy cywilnoprawne.
Zainteresowane osoby zapraszam do przesłania swojego CV za pomocą przycisku APLIKUJ
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.