poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista w Wydziale Polityki Obsługi Klienta (Centrum Wsparcia Klienta)
Zakres czynności:
- reprezentowanie PKP S.A. w Centrum Wsparcia Klienta (CWK)
- koordynowanie i optymalizacja działań związanych z obsługą klienta na dworcach kolejowych należących do PKP S.A., w tym w szczególności udział w podejmowaniu działań minimalizujących skutki nagłego obniżenia poziomu świadczonych usług
- koordynacja obsługi (asysty) osób niepełnosprawnych i o ograniczonej możliwości poruszania się (PRM)
- kompletowanie informacji do udzielenia odpowiedzi na skargi dotyczące niewłaściwie przeprowadzonej asysty
- bieżące monitorowanie ruchu pociągów oraz inicjowanie działań w sytuacji nagłego obniżenia poziomu świadczonych usług, np.: opóźnienia pociągów, awarie, wypadki itp.
- współpraca z punktami gastronomicznymi w zakresie wydawania napojów oraz poczęstunków na dworcach
powiadamianie pracowników Centrali PKP S.A. i Oddziałów Gospodarowania Nieruchomościami o zdarzeniach mających wpływ na poziom świadczonych usług (np.: opóźnienia pociągów, awarie na dworcu itp.) - ścisła współpraca z przedstawicielami innych Spółek kolejowych pracującymi w CWK oraz w razie konieczności z przewoźnikami będącymi poza CWK w zakresie działań na rzecz pasażera
- ścisła współpraca z zespołami zatrudnionymi na dworcach kolejowych - Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych, punkty InfoDworzec
- ścisła współpraca z Zarządcami Rejonów Eksploatowania i Administrowania Nieruchomościami, Menadżerami i Administratorami dworców kolejowych w zakresie obsługi pasażerów
- przygotowanie oraz wysyłanie raportów i powiadomień do wyznaczonej grupy odbiorców oraz przygotowywanie podsumowań, zestawień i innych materiałów na potrzeby Centrali PKP S.A.
- inne zadania zlecane w zależności od potrzeb
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe
- doświadczenie w obsłudze klienta (telefonicznej i/lub bezpośredniej)
- umiejętność posługiwania się mapami
- zdolności analityczne i proaktywna postawa w działaniu
- umiejętność ustalania priorytetów, zdolność do podejmowania szybkich decyzji
- orientacja na klienta (zewnętrznego i wewnętrznego)
- odpowiedzialność za powierzone zadania oraz umiejętność pracy w zespole
- odporność na działanie pod wpływem stresu
- biegła znajomość MS Office i umiejętność tworzenia raportów i podsumowań
- dyspozycyjność (praca zmianowa: w systemie równoważnych norm czasu pracy 24 h, 7 dni , 365 dni)
- mile widziana znajomość i/lub doświadczenie w branży kolejowej
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
- udział w projektach związanych z obsługą klienta
- atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
- pracę w różnorodnym zespole i możliwość rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.