Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Twoje zadania: • zarządzasz, optymalizujesz i rozwijasz katalog produktów on-line, • wspierasz sprzedaż podległych produktów, współuczestniczysz w pozyskiwaniu kluczowych partnerów, • monitorujesz i analizujesz rynkowe oferty dostępne na platformie, • współpracujesz z innymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi • wspierasz zespół w procesie integracji (wdrożenie danych produktowych i opieka nad poprawnością ofert).
Doceniamy Cię za to, że: • masz wysoko rozwinięte zdolności analityczne, potrafisz pracować z bazami danych, • znasz systemy CMS, • dobrze znasz język angielski, • interesujesz się branżą e-commerce oraz panującymi trendami sprzedażowymi, • posiadasz doświadczenie handlowe oraz w pracy administracyjnej, • znasz specyfikę komunikacji B2B, • jesteś komunikatywny oraz dokładnie wykonujesz powierzone zadania • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office.
Mamy dla Ciebie: • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy, • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym, • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować, • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy, • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, • pracę w firmie działającej w Polsce niemal 20 lat.
Miejsca pracy:
Biuro w Warszawie, ul. Targowa 72
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?