Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/07/2020.

Opis stanowiska pracy

Oferta:

  • umowe o prace podpisywaną bepzośrednio z naszym klientem
  • inspirującą, pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • biznesowe godziny pracy 8-16 / 9-17
  • stabilność zagwarantowaną dużą spółką macierzystą o profilu międzynarodowym
  • firma przyjazna środowisku

Wymagania:

  • min. 2 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze pracy w sprzedaży
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • biegłość w MS Office
  • energia, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność
  • prawo jazdy kat. B

Zadania:

  • monitorowanie trendów sprzedaży na rynku i współpraca przy opracowywaniu strategii sprzedaży
  • identyfikowanie wąskich gardeł w procesie sprzedaży
  • przygotowywanie ofert i zamówień
  • aktualizacja bazy danych klientów w systemie
  • nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami
  • zapewnienie wsparcia administracyjnego i organizacyjnego działu handlowego
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy

Miejsce pracy: Karczew

Oferta dotyczy pracy stałej.


Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Obsługa klienta
do góry