Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 12/12/2017.

Specjalista w dziale Customer Service

Warszawa, mazowieckie

Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • realizacja strategii sprzedaży zgodnie z założonym planem,
  • pozyskiwanie nowych Klientów,
  • utrzymywanie profesjonalnych relacji z KIientami,
  • proponowanie nowych rozwiązań produktowych, doradztwo,
  • przygotowywanie kalkulacji i ofert dla Klientów,
  • obsługa zamówień.

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w telemarketingu),
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z Klientami,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych i prowadzenia negocjacji,
  • zorientowanie na osiąganie celów,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, MS Office ( znajomości systemu SAP będzie dodatkowym atutem).

Nasz Klient oferuje:

  • pracę w sprawdzonym i odpowiedzialnym gronie profesjonalistów,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • przejrzyste zasady wynagrodzenia.

Wymagania

Dla naszego Klienta, firmy z branży uszczelnień instalacyjnych, poszukujemy Kandydatów/tek na stanowisko: 

Prezentacja firmy

Arche Consulting jest firmą tworzoną przez ludzi z pasją, łączących wiedzę i... doświadczenie uzyskane dzięki kilkuletniej praktyce w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych dla różnorodnych pod kątem wielkości i kapitału firm. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry