Specjalista w dziale Customer Service
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
- realizacja strategii sprzedaży zgodnie z założonym planem,
- pozyskiwanie nowych Klientów,
- utrzymywanie profesjonalnych relacji z KIientami,
- proponowanie nowych rozwiązań produktowych, doradztwo,
- przygotowywanie kalkulacji i ofert dla Klientów,
- obsługa zamówień.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w telemarketingu),
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z Klientami,
- umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych i prowadzenia negocjacji,
- zorientowanie na osiąganie celów,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, MS Office ( znajomości systemu SAP będzie dodatkowym atutem).
Nasz Klient oferuje:
- pracę w sprawdzonym i odpowiedzialnym gronie profesjonalistów,
- niezbędne narzędzia pracy,
- przejrzyste zasady wynagrodzenia.
Dla naszego Klienta, firmy z branży uszczelnień instalacyjnych, poszukujemy Kandydatów/tek na stanowisko: