

Specjalista w Departamencie Komunikacji i Marketingu (Sekcja Marketingu i Wydarzeń)
Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:
- koordynacja organizacji spotkań i szkoleń dla przedsiębiorców
- koordynacja udziału PARP w wydarzeniach zewnętrznych
- redagowanie i nadzór nad aktualizacją stron internetowych
- tworzenie i realizowanie planów promocji dot. działań wdrażanych przez PARP
- redagowanie materiałów promocyjnych, informacyjnych, artykułów i publikacji oraz przygotowywanie prezentacji
- przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie zamówień publicznych
- przygotowywanie planów i sprawozdań dotyczących działań realizowanych przez Departament
- przygotowywanie i realizacja działań promujących Agencję i oferowane przez nią instrumenty wsparcia
Wymagania:
- Wykształcenie: wyższe (bądź ostatni rok studiów)
- Minimum rok doświadczenia w pracy na stanowisku biurowym
- Poziom znajomości języka obcego: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Poziom obsługi programów komputerowych: bardzo dobra znajomość pakietu Office
- Inne:
- rzetelność i dbałość o szczegóły;
- otwartość i kreatywność;
- umiejętności pracy w zespole;
- dobra organizacja pracy i terminowość;
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
- możliwość posiadania karty multisport
- możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej
- zdobycie doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole