

Specjalista w Departamencie Komunikacji i Marketingu (Sekcja Marketingu i Wydarzeń)
Miejsce pracy: Warszawa I. Główne obowiązki:
- koordynacja organizacji spotkań i szkoleń dla przedsiębiorców
- koordynacja udziału PARP w wydarzeniach zewnętrznych
- redagowanie i nadzór nad aktualizacją stron internetowych
- tworzenie i realizowanie planów promocji dot. działań wdrażanych przez PARP
- redagowanie materiałów promocyjnych, informacyjnych, artykułów i publikacji oraz przygotowywanie prezentacji
- przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie zamówień publicznych
- przygotowywanie planów i sprawozdań dotyczących działań realizowanych przez Departament
- przygotowywanie i realizacja działań promujących Agencję i oferowane przez nią instrumenty wsparcia.
II. Wymagania konieczne :
Wykształcenie: wyższe (bądź ostatni rok studiów)
Minimum rok doświadczenia w pracy na stanowisku biurowym
Poziom znajomości języka obcego - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Poziom obsługi programów komputerowych - bardzo dobra znajomość pakietu Office.
Inne: - rzetelność i dbałość o szczegóły; - otwartość i kreatywność; - umiejętności pracy w zespole; - dobra Wymagania pożądane:
Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo);
Minimum rok doświadczenia w pracy związanej z branżą PR i/lub marketingiem
Poziom znajomości zagadnień z zakresu…..
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych;
- Doświadczenie w zakresie komunikacji Funduszy Europejskich lub działań realizowanych z Budżetu Państwa;