

Specjalista w Departamencie Komunikacji i Marketingu (Sekcja Marketingu i Wydarzeń)
Miejsce pracy: WarszawaGłówne obowiązki:
- koordynacja organizacji spotkań i szkoleń dla przedsiębiorców
- koordynacja udziału PARP w wydarzeniach zewnętrznych
- redagowanie i nadzór nad aktualizacją stron internetowych
- tworzenie i realizowanie planów promocji dot. działań wdrażanych przez PARP
- redagowanie materiałów promocyjnych, informacyjnych, artykułów i publikacji oraz przygotowywanie prezentacji
- przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie zamówień publicznych
- przygotowywanie planów i sprawozdań dotyczących działań realizowanych przez Departament
- przygotowywanie i realizacja działań promujących Agencję i oferowane przez nią instrumenty wsparcia.
Wymagania konieczne :
Wykształcenie: wyższe (bądź ostatni rok studiów)
Minimum rok doświadczenia w pracy na stanowisku biurowym
Poziom znajomości języka obcego:
-znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Poziom obsługi programów komputerowych - bardzo dobra znajomość pakietu Office.
Inne:
- rzetelność i dbałość o szczegóły;
- otwartość i kreatywność;
- umiejętności pracy w zespole;
- dobra organizacja pracy i terminowość;
- prawo jazdy kat. B.
Wymagania pożądane:
Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo);
Minimum rok doświadczenia w pracy związanej z branżą PR i/lub marketingiem
Poziom znajomości zagadnień z zakresu….. - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych; - Doświadczenie w zakresie komunikacji Funduszy Europejskich lub działań realizowanych z Budżetu Państwa;