Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/02/2019.

Specjalista/tka ds. Finansów i Administracji

Warszawa, mazowieckie

Comtegra S.A.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków

  • koordynacja pracy biura i zarządzanie recepcją,
  • odpowiedzialność za administrację powierzchni biurowej ( umowa najmu, remonty, modernizacje),
  • tworzenie i wdrażanie wewnętrznej polityki i procedur w obszarze finansów i administracji,
  • współpraca z dostawcami i koordynowanie procesów zakupowych,
  • zarządzanie kontem bankowym, w tym wszelkie przepływy pieniężne,
  • rejestracja, analiza, kontrola i optymalizacja kosztów spółki,
  • zarządzanie flotą samochodową,
  • zawieranie umów z dostawcami biura, w tym umów bankowych, ubezpieczeniowych, leasingowych,
  • odpowiedzialność za wadia i zabezpieczenia należytego wykonywania umów, ubezpieczenie majątkowe, OC i samochodowe,
  • przygotowywanie raportów i dokumentów finansowych na potrzeby wewnętrzne spółki i zewnętrznych instytucji,
  • rozliczenia pracownicze ( delegacje, zaliczki, katy służbowe, szkolenia etc.),
  • ścisła współpraca z Dyrektorem Finansowym

Poszukiwane kompetencje

  • wykształcenie wyższe – preferowane w zakresie ekonomii,
  • doświadczenie zawodowe w obszarze finansów/administracji,
  • umiejętność koordynowania pracy innych osób,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzowania zadań,
  • znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność zarządzania przepływem informacji,
  • zaangażowanie i przedsiębiorczość

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość oprogramowania Comarch ERP XL i MS Sharepoint

Oferujemy

  • samodzielne stanowisko, na którym możesz się wykazać inicjatywą oraz umiejętnością pracy zespołowej,
  • umowę o pracę na zastępstwo z możliwością przedłużenia na stałe,
  • zróżnicowany zakres realizowanych zadań,
  • dofinansowanie do lekcji z języka angielskiego w naszej firmie,
  • prywatną opiekę medyczną i kartę sportową,
  • pracę z dala od warszawskiego Mordoru,
  • atmosferę pracy opartą o relacje partnerskie i niezliczoną ilość imprez integracyjnych

Prezentacja firmy

W Comtegrze cenimy sobie wiedzę, jednak najważniejszy jest dla nas otwarty umysł, chęć do... ciągłej nauki i pasja. Myślimy nieszablonowo, nie ograniczamy się do poznanych już technologii, z przyjemnością przedzieramy się przez złożone problemy techniczne, by w niestandardowy sposób pomagać naszym klientom.

Jesteśmy integratorem systemów informatycznych oferującym rozwiązania z zakresu konsolidacji i wirtualizacji serwerów, stacji roboczych oraz pamięci masowych. Dostarczamy rozwiązania odtwarzania danych po katastrofie (Disaster Recovery) oraz zarządzania środowiskiem IT – Cloud Computing. Od lat współpracujemy ze światowymi liderami w swojej dziedzinie: EMC, Cisco, Citrix, CheckPoint, NetApp, Quantum czy Vmware.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Finanse , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
Zapisz ofertę
do góry