#

Specjalista/tka ds. Finansów i Administracji

Comtegra S.A.

Warszawa, mazowieckie

Comtegra S.A. Comtegra S.A.
Comtegra jest integratorem systemów informatycznych specjalizującym się w obszarach: Data Protection & Business Continuity, Data Management, Virtualization, Enterprise Mobility Management, Data Security, Database & Analytics oraz Exascale Computing & Big Data. Firma świadczy także usługi w modelu cloud, usługi serwisowe, utrzymaniowe i gwarancyjne.

Historia firmy to ponad 15 lat nieprzerwanej działalności na polskim rynku teleinformatycznym. Obecnie Comtegra to stabilna firma tworzona przez zespół prawie 80 specjalistów. Ich kompetencje pozwalają realizować najbardziej zaawansowane projekty teleinformatyczne, których produktem są nowoczesne, wydajne, bezpieczne i optymalne rozwiązania w ramach 8 obszarów kompetencyjnych. Wyrazem głębokiej specjalizacji i wysokiego poziomu merytorycznego zasobów ludzkich Comtegra, jest liczba ponad 200 certyfikatów technologicznych. O unikalności wiedzy inżynierów firmy stanowią takie tytuły jak: Oracle Master posiadany przez trzech inżynierów oraz VMware vExpert. Comtegra posiada również certyfikowanych inżynierów ze wszystkich czterech liczących się technologii backup: CommVault, EMC Networker, HP Data Protector, IBM TSM i Veritas Netbackup.

www.comtegra.pl

Specjalista/tka ds. Finansów i Administracji

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków

  • koordynacja pracy biura i zarządzanie recepcją,
  • odpowiedzialność za administrację powierzchni biurowej ( umowa najmu, remonty, modernizacje),
  • tworzenie i wdrażanie wewnętrznej polityki i procedur w obszarze finansów i administracji,
  • współpraca z dostawcami i koordynowanie procesów zakupowych,
  • zarządzanie kontem bankowym, w tym wszelkie przepływy pieniężne,
  • rejestracja, analiza, kontrola i optymalizacja kosztów spółki,
  • zarządzanie flotą samochodową,
  • zawieranie umów z dostawcami biura, w tym umów bankowych, ubezpieczeniowych, leasingowych,
  • odpowiedzialność za wadia i zabezpieczenia należytego wykonywania umów, ubezpieczenie majątkowe, OC i samochodowe,
  • przygotowywanie raportów i dokumentów finansowych na potrzeby wewnętrzne spółki i zewnętrznych instytucji,
  • rozliczenia pracownicze ( delegacje, zaliczki, katy służbowe, szkolenia etc.),
  • ścisła współpraca z Dyrektorem Finansowym

Poszukiwane kompetencje

  • wykształcenie wyższe – preferowane w zakresie ekonomii,
  • doświadczenie zawodowe w obszarze finansów/administracji,
  • umiejętność koordynowania pracy innych osób,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzowania zadań,
  • znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność zarządzania przepływem informacji,
  • zaangażowanie i przedsiębiorczość

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość oprogramowania Comarch ERP XL i MS Sharepoint

Oferujemy

  • samodzielne stanowisko, na którym możesz się wykazać inicjatywą oraz umiejętnością pracy zespołowej,
  • umowę o pracę na zastępstwo z możliwością przedłużenia na stałe,
  • zróżnicowany zakres realizowanych zadań,
  • dofinansowanie do lekcji z języka angielskiego w naszej firmie,
  • prywatną opiekę medyczną i kartę sportową,
  • pracę z dala od warszawskiego Mordoru,
  • atmosferę pracy opartą o relacje partnerskie i niezliczoną ilość imprez integracyjnych
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Comtegra S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi