
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista/Starszy Specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw
Miejsce pracy: WarszawaNumer referencyjny: S/SS/DIP/02/23
Główne zadania:
Sekcja Kontraktowania
Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania, w szczególności:
- udział w pracach Komisji Oceny Projektów,
- udział w procesie aktualizacji dokumentów programowych,
- realizacja zadań wynikająca z procedur dotyczących procesu kontraktowania w zakresie przewidzianym dla PARP/Departamentu,
- weryfikacja dokumentów na etapie procesu zawierania umów z wnioskodawcami,
- obsługa baz danych i innych narzędzi informatycznych udostępnionych pracownikowi, w tym analiza danych,
- przygotowywanie opracowań i analiz dotyczących złożonych wniosków o dofinansowanie,
- przygotowywanie prezentacji na temat projektów wybranych do dofinansowania,
Sekcja Wdrażania
Wykonywanie zadań związanych z procesem wdrażania, w szczególności:
- udział w procesie przyjmowania i rozliczania wniosków o płatność, monitorowania realizacji projektów i rozwiązywania umów o dofinansowanie,
- udział w procesie rozpatrywania odwołań beneficjentów od wyniku weryfikacji wniosków o wprowadzenie zmian do umów/wniosków o płatność/rozwiązania umów,
- przygotowywanie korespondencji z beneficjentami,
- uczestnictwo w procesie wprowadzania zmian do umów o dofinansowanie, niezbędnych do rozliczenia przyznanego dofinansowania,
- udział w przygotowywaniu lub aktualizacji dokumentów i procedur związanych z realizacją zadań departamentu,
- przygotowywanie danych i informacji do sprawozdań, raportów i analiz,
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,
- przygotowywanie danych, dokumentów i informacji do jednostek zewnętrznych.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenie min średnie bądź w trakcie studiów,
- minimum 2,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy biurowej,
- znajomość narzędzi biurowych MS Office Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel),
- wiedza w zakresie wdrażania/rozliczania programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- umiejętność współpracy w grupie,
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- wykształcenie wyższe (licencjat lub magisterskie) - preferowany profil: ekonomiczny, prawny, administracyjny,
- doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania programów pomocowych,
- znajomość zagadnień merytorycznych:
- podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych,
- uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości. - umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- obsługa klienta,
- obsługa systemów eDOK, SL.
Termin zgłoszeń: do 21.03.2023 r.
Inne informacje:
- metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy,doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
- oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych."
