
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista/Starszy Specjalista w Biurze Administracji
Miejsce pracy: WarszawaNumer referencyjny: S/SS/BA/09/23
Główne zadania:
- Zarządzanie dokumentacją elektroniczną w PARP m.in
- aktualizacja informacji o systemie e-Dok m.in.: procedur pracy, instrukcji użytkownika, procedur awaryjnych;
- tworzenie bazy wiedzy, pomoc koordynatorom systemu;
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników;
- kwartalny monitoring prawidłowości pracy w systemie eDok w zakresie prawidłowej obsługi pism i spraw;
- udzielanie koordynatorom porad merytorycznych w zakresie funkcjonowania elektronicznego obiegu dokumentów;
- analiza zgłoszeń pracowników w zakresie wprowadzenia zmian w systemie oraz współpraca z dostawcą oprogramowania w zakresie ich usuwania;
- optymalizacja procesów w obszarze elektronicznego obiegu dokumentu w eDok;
- udział w testowaniu i weryfikowaniu zmian w systemie eDok przed wprowadzeniem aktualizacji na tzw. produkcję oraz współpraca z dostawcą systemu w tym zakresie;
- udział w archiwizacji dokumentacji elektronicznej;
- udział w tworzeniu procedur i planów awaryjnych;
- udział w pracach związanych ze zmianą JRWA lub modyfikacją kolejnych klas JRWA w systemie;
- udział we wdrażaniu systemów informatycznych w obszarze obiegu kancelaryjnego, archiwum i e-usług. - Administrowanie aplikacją EZD m.in.:
- zarządzanie parametrami systemu;
- realizacja wniosków o modyfikację/nadanie uprawnień;
- określanie niestandardowych uprawnień i tworzenie nowych ról;
- aktualizacja danych użytkowników i struktury organizacyjnej;
- obsługa incydentów i problemów aplikacyjnych;
- kontrola procesu przekazywania spraw w eDok pomiędzy komórkami organizacyjnymi i pracownikami;
- tworzenie raportów, analiz i statystyk;
- helpdesk dla pracowników.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenie wyższ;
- doświadczenie w pracy w systemie EZD;
- wiedza w zakresie przepisów dotyczących informatyzacji administracji publicznej;
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w piśmie i w mowie;
- umiejętność prowadzenia szkoleń;
- umiejętność redagowania informacji, procedur, instrukcji
- bardzo dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- znajomość przepisów kancelaryjnych w tym Instrukcji kancelaryjnej;
- znajomość systemów klasy EZD typu eDok, EZD PUW, EZD RP lub komercyjnych;
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji;
- doświadczenie związane z administrowaniem i rozwojem systemu klasy EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją);
- doświadczenie we wdrażaniu/zmianie systemu EZD;
- ogólna znajomość przepisów w zakresie funkcjonowania systemów EZD w urzędach administracji publicznej;
- udział w konferencjach/ spotkaniach/ szkoleniach z zakresu EZD;
- komunikatywność;
- umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów;
- umiejętność tworzenia planów, analiz i raportów.
Termin zgłoszeń: 05 października 2023 r.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.
Inne informacje:
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych."
Inne informacje:
- metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy,doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
- oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych."
