PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista/Starszy Specjalista/Główny Specjalista w Departamencie Rozwoju Startupów
Miejsce pracy: WarszawaZakres zadań:
Prowadzenie prac z zakresu analizy i programowania instrumentów wsparcia, w szczególności perspektywy finansowej 2014-2020 POIR, POPW oraz pilotaży nowych instrumentów:
- Opracowywanie/opiniowanie dokumentacji programowej dotyczącej instrumentów wsparcia, w tym procedur związanych z wdrażaniem instrumentów wsparcia,
- Opracowywanie/opiniowanie dokumentów o charakterze strategicznym,
- Opracowywanie/opiniowanie projektów dokumentów/ wytycznych/aktów normatywnych,
- Udział w spotkaniach i współpraca z jednostkami systemu wdrażania i nadzoru instrumentów wsparcia,
- Udział w organizacji i przeprowadzaniu konkursów naboru wniosków,
- Organizacja i udział w spotkaniach informacyjnych dla wnioskodawców i beneficjentów/pośredników finansowych/pożyczkobiorców.
Opracowywanie i opiniowanie dokumentów aplikacyjnych do programów międzynarodowych (w tym Horyzont 2020, Cosme), w których PARP występuje w roli Beneficjenta/Partnera.
Prowadzenie spraw związanych z monitoringiem i zamykaniem instrumentów wsparcia funduszy seed i venture capital (Działanie 1.2.3 SPO WKP, Działanie 3.1 POIG).
Prowadzenie spraw związanych z projektami międzynarodowymi, w których PARP uczestniczy jako Beneficjent.
Wymagania
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie w zakresie wdrażania programu/ów wsparcia przedsiębiorców (min. 3 lata dla specjalisty, min. 4 lata dla starszego specjalisty, min. 5 lat dla głównego specjalisty);
- dobra znajomość krajowych oraz unijnych aktów prawnych w zakresie funduszy europejskich oraz zarządzania instrumentami finansowymi lub zwrotnymi;
- wiedza nt. ekosystemu rozwoju startupów w Polsce i na świecie;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie w zarządzaniu (lub wdrażaniu) publicznymi lub publiczno-prywatnymi instrumentami finansowymi, zwrotnymi lub instrumentami wsparcia angażującymi rynek PE/VC;
- doświadczenie w tworzeniu dokumentacji zamówień publicznych lub doświadczenie w udziale w postępowaniach w ramach zamówień publicznych;
- wiedza w zakresie przeprowadzania kontroli, audytów finansowych;
- wiedza w zakresie zasad funkcjonowania instytucji finansowych, takich jak np. fundusz inwestycyjny, fundusz typu private equity lub venture capital, fundusz seed capital, fundusz CVC, fundusz pożyczkowy;
- wiedza w zakresie metod wyceny przedsiębiorstw;
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
- sprawna obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office, w tym MS Excel na poziomie zaawansowanym);
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie na postawie umowy o pracę na zastępstwo,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo szkoleniach, warsztatach,
- atrakcyjną lokalizację z dobrym dojazdem do biura.
Termin zgłoszeń: do 28 marca 2018 r.
Inne informacje:
- metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy,doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
- oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych."