Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Zarządzanie komunikacją i tworzenie standardów identyfikacji marki
Planowanie działań komunikacyjnych w placówkach
Koordynacja kampanii marketingowych (ATL/BTL/digital) oraz współpraca z agencjami
Zarządzanie budżetem przeznaczonym na działania marketingowe w placówkach medycznych
Przygotowywanie rekomendacji działań komunikacyjnych do pacjentów i wdrażanie ich
Współtworzenie treści marketingowych wspierających sprzedaż
Monitorowanie efektów prowadzonej komunikacji i wprowadzanie działań optymalizacyjnych
Przeprowadzanie regularnych audytów komunikacji
Ścisła współpraca z innymi działami
Wymagania
Minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze marketingu/komunikacji marki
Kreatywność, samodzielność i doskonałe umiejętności organizacyjne
Otwartość do wyjazdów służbowych (audyty)
Znajomość Excela, PowerPointa, Google Analytics 4, Meta Ads
Komunikatywny angielski
Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i hybrydowy tryb pracy
Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy
Platformę benefitową i ubezpieczenie
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą aktywizującą osoby z niepełnosprawnością w całej Polsce. ...
Jesteśmy firmą aktywizującą osoby z niepełnosprawnością w całej Polsce. Aktywizujemy osoby niepełnosprawne w pracy stacjonarnej, kładąc jednocześnie duży nacisk na promocje pracy zdalnej - daje ona szanse dostępu do pracy osobom, które ze względu na swoją niepełnosprawność, mają problem ze znalezieniem zatrudnienia.Współpracujemy z największymi firmami w Polsce z branży transportowej, budowlanej, spożywczej, z sieciami sklepów i dyskontów oraz innymi przedsiębiorstwami, które chcą wspierać zawodowo i zatrudniać przy naszym wsparciu osoby niepełnosprawne na różnych stanowiskach. Zatrudnianie osób z orzeczoną niepełnosprawnością często wiąże się ze stereotypami. W swoich przekonaniach jesteśmy zgodni co do tego, że są to tylko i wyłącznie stereotypy!
Rozwiń