Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Realizacja zamówień wpływających do Działu Obsługi Klienta zgodnie z ustalonymi warunkami
Udział w procesach reklamacyjnych
Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami – informowanie o produktach, dostawach i statusach zamówień.
Przygotowywanie raportów i zestawień w systemie SAP CEP i innych narzędziach wspierających sprzedaż i logistykę
Obsługa baz danych i zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania
Wprowadzanie oraz utrzymywanie danych klientów i ofert handlowych w systemach sprzedażowych
Realizacja rozliczeń akcji promocyjnych i archiwizacja dokumentacji
Wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych, szkolenia użytkowników oraz wsparcie informacyjne dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Wymagania
Doświadczenie w pracy w Dziale Obsługi Klienta lub na podobnym stanowisku
Umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość i dobra organizacja pracy
Umiejętność analizy danych i sporządzania raportów
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Wysokie zaangażowanie, inicjatywa, orientacja na klienta i cel
Umiejętności interpersonalne i łatwość w nawiązywaniu relacji
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
Praktyczna znajomość systemu SAP i języka XML
Doświadczenie w pracy z bazami informatycznymi
Prezentacja firmy
"Jesteśmy jedną ze spółek międzynarodowej Grupy kapitałowej OASIS oraz j...
"Jesteśmy jedną ze spółek międzynarodowej Grupy kapitałowej OASIS oraz jedną z największych firm w Polsce oferujących usługi z obszaru cyfryzacji procesów biznesowych BPO, zarządzania dokumentami i kompleksowej obsługi back-office. Od ponad 25 lat usprawniamy obieg informacji i procesy obsługi klienta. Pomagamy optymalizować koszty. Wspieramy klientów w budowie i realizacji strategii biura bez papieru i zastępowaniu tradycyjnych dokumentów elektronicznymi. Dołącz do nas już dziś i rozwijaj swoją karierę!"
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
06/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Biuro / Dokumentacja