Carrywater jest firmą konsultingową, która od ponad 20 lat skutecznie wspiera organizacje w definiowaniu i osiąganiu celów operacyjnych i strategicznych. Doradzamy w obszarach biznesowych, organizacyjnych i IT wykorzystując kompetencje i doświadczenie w zarządzaniu projektami, doskonaleniu procesów oraz skuteczne dostarczanie rozwiązań IT dla przedsiębiorstw.
Jedną z naszych linii biznesowych jest INTERIM – outsourcing kompetencji , która koncentruje się na dostarczaniu zasobów i zespołów wykonawczych do przedsięwzięć projektowych, w tym w szczególności do wdrożeń rozwiązań IT, realizowanych przez naszych klientów. W związku z rozwojem działalności Carrywater w tym obszarze poszukujemy ambitnej osoby na stanowisko:
Specjalista PMO
Miejsce pracy: WarszawaWymagania ogólne:
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata doświadczenia w obszarze wsparcia zarządzania projektami;
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne;
- Doświadczenia w pracy na stanowisku o odpowiadającym zakresie obowiązków;
- Znajomość specyfiki pracy w ramach dużych Grup Kapitałowych;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Bardzo wysokie umiejętności komunikacyjne;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Dobra znajomość MS Office;
- Potwierdzona certyfikatami (na poziomie podstawowym) i jednocześnie praktyką znajomość metodyk zarządzani projektami (PRINCE2, PMBoK, IPMA);
Zakres obowiązków:
- Bieżące umieszczanie dokumentacji projektowej na SharePoint;
- Pozyskiwanie danych, przygotowywanie raportów, analiz oraz materiałów na potrzeby Kierowników Projektów, Kierowników Portfela Projektów, Biura Programu, Komitetów Sterujących, Zarządu oraz Sponsorów;
- Przygotowywanie (oraz aktualizacja) raportów statusowych, prezentacji, notatek ze spotkań oraz innych dokumentów prowadzonych w ramach poszczególnych projektów;
- Wsparcie Kierowników Projektów w działaniach operacyjnych;
- Zapewnienie informacji o stanie realizacji poszczególnych projektów i Programu;
- Dbałość o efektywność procesów projektowych i ich ciągłe doskonalenie, a także odpowiednią komunikację w zespołach odpowiedzialnych za realizację zadań;
- Monitorowanie realizacji projektów zgodnie z ustalonymi harmonogramami;
- Bieżąca współpraca z Kierownikami Projektów i Dyrektorem Programu w zakresie dokumentacji i raportowania na potrzeby sprawozdawczości ustalonej dla projektów oraz Programu;
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach Grupy Kapitałowej m.in. w celu pozyskania danych i zapewnienia bieżącej sprawozdawczości;
- Zarządzanie organizacją spotkań projektowych;