Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. sprzedaży
Miejsce pracy: KrakówObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- aktywne pozyskiwanie klientów z branży TSL,
- organizacja, koordynacja i kontrola całości działań operacyjnych,
- nadzór nad realizacją budżetu,
- wdrażanie i nadzór nad realizowanymi projektami,
- budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez wypracowywanie najwyższych standardów pracy,
- rozliczanie, nadzorowanie obsługi, kontrola nad obiegiem dokumentów, obsługa reklamacji.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub doświadczenie jako spedytor/handlowiec,
- znajomość sektora spedycji międzynarodowej oraz lokalnego rynku przewoźników i klientów, mile widziana własna baza klientów,
- zdolność samodzielnego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów,
- umiejętność dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów,,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysoko rozwinięte kompetencje sprzedażowe,
- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu prawa transportowego,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków obcych będzie atutem).
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- umowę o pracę bezpośrednio z naszym klientem,
- laptop, telefon służbowy,
- kartę multisport,
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach organizacji o międzynarodowym zasięgu,
- profesjonalne szkolenia,
- pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym, będącej liderem w branży.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.