Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/09/2020.

Specjalista/ka ds Obsługi Klienta z j. angielskim

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista/ka ds Obsługi Klienta z j. angielskim
Warszawa
NR REF.: 1133357

Twoja następna firma
Dla naszego Klienta z branży FMCG poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

Twoje następne stanowisko

Twoją odpowiedzialnością będzie mailowa i telefoniczna opieka posprzedażowa Klientów w zakresie zamówień, płatności, transportu, a także utrzymanie kompletności dokumentacji cyfrowej. Ponadto Specjalista/ka będzie w kontakcie z innymi działami w organizacji, np. Logistyka, Księgowość, Sprzedaż.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Wymagamy znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1, a także bardzo dobrej organizacji czasu pracy. Mile widziane doświadczenie w pracy na systemie SAP. Z uwagi na charakter stanowiska ważne są umiejętności komunikacyjne oraz chęć pracy z ludźmi. Poszukujemy Kandydatów dostępnych w pełnym wymiarze godzin (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00).

Co zyskujesz?

Dołączając do zespołu masz możliwość poznać złożoność procesów zachodzących w działachCustomer Service. Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość skorzystania z benefitów w postaci opieki medycznej czy karty sportowej.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry