#

Specjalista/ka ds. Kadr i Płac

Polska Akcja Humanitarna

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Polska Akcja Humanitarna jest międzynarodową organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 51 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, ale mamy też biuro w Toruniu, a także 6 biur regionalnych w Sudanie Południowym, Somalii, Iraku, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych.

Jeśli chcesz zmieniać świat razem z nami, zapraszamy Cię do dołączenia do naszego zespołu!

Kogo poszukujemy:

  • Osób pełnych pasji i zaangażowania w swoją pracę oraz zagadnienia kadrowo-płacowe;
  • Osób zorientowanych na rozwój i poszerzanie swojej wiedzy;
  • Osób samodzielnych i zmotywowanych, dążących do realizacji celu.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Obsługa osobowego i bezosobowego funduszu płac w zakresie naliczania wypłat;
  • Samodzielne naliczanie list płac;
  • Prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń zgodnie z dokumentacją projektową;
  • Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS;
  • Obsługa PPK;
  • Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy;
  • Nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy;
  • Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B;
  • Kompletowanie dokumentacji RODO (pracownicy, zleceniobiorcy);
  • Prowadzenie rejestrów szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu i innych działów.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:

  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Plac lub pokrewnym;
  • Bardzo dobrą znajomość przepisów Prawa Pracy, PDOF i ubezpieczeń społecznych;
  • Praktyczną znajomość pakietu MS Office, oraz Płatnika;
  • Wykształcenie wyższe (licencjat);
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B2);
  • Umiejętności analityczne;
  • Elastyczność i dobra organizacja pracy własnej;
  • Wysoko rozwinięte kompetencje miękkie.

To oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie;
  • Pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego;
  • Dodatkowe dni wolne w ciągu roku;
  • Benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na studia z zakresu pomocy humanitarnej i inne.


Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia  21 czerwca 2023 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.


Prezentacja firmy

Naszą misją jest uczynić świat lepszym przez zmniejszenie cierpie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/06/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi