Opis stanowiska pracy
Polska Akcja Humanitarna jest międzynarodową organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 51 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, ale mamy też biuro w Toruniu, a także 6 biur regionalnych w Sudanie Południowym, Somalii, Iraku, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych.
Jeśli chcesz zmieniać świat razem z nami, zapraszamy Cię do dołączenia do naszego zespołu!
Kogo poszukujemy:
- Osób pełnych pasji i zaangażowania w swoją pracę oraz zagadnienia kadrowo-płacowe;
- Osób zorientowanych na rozwój i poszerzanie swojej wiedzy;
- Osób samodzielnych i zmotywowanych, dążących do realizacji celu.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Obsługa osobowego i bezosobowego funduszu płac w zakresie naliczania wypłat;
- Samodzielne naliczanie list płac;
- Prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń zgodnie z dokumentacją projektową;
- Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS;
- Obsługa PPK;
- Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy;
- Nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy;
- Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B;
- Kompletowanie dokumentacji RODO (pracownicy, zleceniobiorcy);
- Prowadzenie rejestrów szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych;
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu i innych działów.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Plac lub pokrewnym;
- Bardzo dobrą znajomość przepisów Prawa Pracy, PDOF i ubezpieczeń społecznych;
- Praktyczną znajomość pakietu MS Office, oraz Płatnika;
- Wykształcenie wyższe (licencjat);
- Dobra znajomość języka angielskiego (B2);
- Umiejętności analityczne;
- Elastyczność i dobra organizacja pracy własnej;
- Wysoko rozwinięte kompetencje miękkie.
To oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie;
- Pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole;
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego;
- Dodatkowe dni wolne w ciągu roku;
- Benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na studia z zakresu pomocy humanitarnej i inne.
Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 21 czerwca 2023 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.
Prezentacja firmy
Naszą misją jest uczynić świat lepszym przez zmniejszenie cierpie...
Naszą misją jest uczynić świat lepszym przez zmniejszenie cierpienia i promowanie wartości humanitarnych. Odpowiedzialność za świat pojmujemy jako możliwość rzeczywistego uczestnictwa i posiadania wpływu w procesie pomocy przez każdego pracownika i wolontariusza PAH. Praca każdego z nas przyczynia się do ratowania życia ludzi. To zobowiązuje nas do rozwijania się i podnoszenia jakości naszej pomocy.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/06/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Biuro / Dokumentacja