Opis stanowiska pracy

W związku z nieustannym rozwojem naszej firmy poszukujemy specjalisty, który dołączy do naszego zespołu. 

Poszukujemy osoby z pasją do informatyki, zainteresowanej  zagadnieniami IT oraz chętnej aby się doszkalać.

Twoje zadania:

  • obsługa telefoniczna i mailowa klienta
  • udzielanie klientom wsparcia merytorycznego i technicznego w rozwiązywaniu podstawowych problemów
  • w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)
  • koordynowanie – przyjmowanie, przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia
  • tworzenie dokumentacji
  • bieżąca współpraca z pozostałymi sekcjami IT

Wymagania

Nasze oczekiwania:

  • podstawowa wiedza z zakresu obsługi systemów Windows, MS Office i Active Directory
  • umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów technicznych
  • wysokie umiejętności interpersonalne (praca z klientem i praca w zespole)
  • umiejętność pracy z klientem biznesowym (doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem)
  • dynamika w działaniu oraz skuteczność w zarządzaniu efektywnością pracy własnej (również pod presją czasu)
  • niezbędna jest komunikatywna znajomość j. angielskiego

 

W zamian oferujemy:

  • ciekawą, różnorodną i nie nużącą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju osobistego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji (Helpdesk jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju w pozostałych sekcjach IT)
  • kontakt z najnowszymi technologiami IT
  • wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu
  • satysfakcjonujące wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
  • komfort pracy – sympatycznych współpracowników, przyjazną atmosferę, zaplecze kuchenne w biurze i nieograniczony dostęp do kawy z ekspresu i herbaty

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Neologic Sp. z o.o. jest doświadczoną firmą outsourcingową oraz p... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Kontrola jakości, Praca IT - Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi