Opis stanowiska pracy
W związku z nieustannym rozwojem naszej firmy poszukujemy specjalisty, który dołączy do naszego zespołu.
Poszukujemy osoby z pasją do informatyki, zainteresowanej zagadnieniami IT oraz chętnej aby się doszkalać.
Twoje zadania:
- obsługa telefoniczna i mailowa klienta
- udzielanie klientom wsparcia merytorycznego i technicznego w rozwiązywaniu podstawowych problemów
- w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)
- koordynowanie – przyjmowanie, przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia
- tworzenie dokumentacji
- bieżąca współpraca z pozostałymi sekcjami IT
Wymagania
Nasze oczekiwania:
- podstawowa wiedza z zakresu obsługi systemów Windows, MS Office i Active Directory
- umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów technicznych
- wysokie umiejętności interpersonalne (praca z klientem i praca w zespole)
- umiejętność pracy z klientem biznesowym (doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem)
- dynamika w działaniu oraz skuteczność w zarządzaniu efektywnością pracy własnej (również pod presją czasu)
- niezbędna jest komunikatywna znajomość j. angielskiego
W zamian oferujemy:
- ciekawą, różnorodną i nie nużącą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość rozwoju osobistego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji (Helpdesk jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju w pozostałych sekcjach IT)
- kontakt z najnowszymi technologiami IT
- wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu
- satysfakcjonujące wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- komfort pracy – sympatycznych współpracowników, przyjazną atmosferę, zaplecze kuchenne w biurze i nieograniczony dostęp do kawy z ekspresu i herbaty
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prezentacja firmy
Neologic Sp. z o.o. jest doświadczoną firmą outsourcingową oraz p...
Neologic Sp. z o.o. jest doświadczoną firmą outsourcingową oraz partnerem i doradcą wielu znanych firm w kwestii rozwiązań sieciowych i informatycznych. Misją firmy jest tworzenie narzędzi i rozwiązań sieciowych do zarządzania zasobami informatycznymi klienta zarówno na miejscu jak i zdalnie. Dzięki szybkości działania, czasom reakcji oraz profesjonalnej obsługę staramy się osiągać przewagę na konkurencyjnym rynku IT.
Nasza oferta obejmuje kompleksową realizację projektów teleinformatycznych. Stworzenie rozwiązania dla klienta zawsze dzielone jest na etapy, zaczynając od analizy biznesowej, gdzie sprawdzane są potrzeby klienta, analiza struktury firmy oraz ew. analiza zasobów sprzętowych klienta, poprzez stworzenie rozwiązania, dopracowanie i adaptacja do zasobów sprzętowych, aż po wdrożenie rozwiązania i jego dalszy rozwój.
Spółka Neologic została założona w roku 2001, jednak doświadczenie pracowników w branży IT sięga lat 80. W procesie rekrutacji inżynierów IT wymagania stawiane są bardzo wysoko. Nasi specjaliści podzieleni są na grupy, w których zawsze znajduje się osoba znająca zarówno systemy Microsoft jak i środowisko Unix/Linux.
Dzięki dobrej organizacji pracy oraz odpowiedniemu przyporządkowaniu inżynierów do konkretnych celów jesteśmy w stanie obsługiwać klientów przez 24h na dobę.
Rozwiązania tworzone przez Neologic zapewniają przysłowiowy \"święty spokój\" klienta w świecie biznesu, w którym zabezpieczenie komputerów nie jest już jedynie możliwością, jest koniecznością. W tym celu zebraliśmy wachlarz wysokiej klasy narzędzi sieciowych, zapewniających internetowe i sieciowe bezpieczeństwo danych, które w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem naszych inżynierów, mogą być szybko wprowadzone i zdalnie administrowane.
Neologic szczególną wagę przywiązuje do dobrej współpracy z klientami oraz wysokie standardy bezpieczeństwa, pozwala to na wzrost konkurencyjności i rozwój firmy.
Robimy to co lubimy i dlatego wychodzi nam to tak dobrze.
Nasza misja: Tworzenie narzędzi i rozwiązań sieciowych do zarządzania zasobami informatycznymi klienta zarówno na miejscu jak i zdalnie
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/09/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Premie, dodatki:
- tak
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Kontrola jakości, Praca IT - Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta