Opis stanowiska pracy
Specjalista ds. zamówień publicznych
Warszawa
NR REF.: 1179696
Dla naszego klienta poszukujemy wysoko wykwalifikowanego Specjalisty ds. zamówień publicznych. Na tym stanowisku będziesz odgrywać kluczową rolę w zarządzaniu procesem przetargowym, zapewnieniu zgodności z przepisami i maksymalizacji szans na zdobycie kontraktów. Twoja wiedza specjalistyczna w zakresie analizowania wymagań przetargowych, przygotowywania atrakcyjnych ofert będzie niezbędna do zapewnienia nowych możliwości biznesowych. Jeśli masz duże doświadczenie w zarządzaniu przetargami i doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne to stanowisko jest dla ciebie.
Obowiązki osoby na tym stanowisku:
- Monitorowanie rynku zamówień publicznych pod kątem ogłoszeń, odpowiadających portfolio firmy
- Analizowanie dokumentacji przetargowej zamawiającego pod kątem formalno-prawnym oraz weryfikowanie wymaganych dokumentów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych (PZP)
- Przygotowywanie wniosków o wyjaśnienie treści swz, prowadzenie korespondencji dot. prowadzonych postępowań,
- Terminowe przygotowywanie i składanie dokumentacji przetargowej zgodnie z wymogami
- Efektywna współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w projekt
- Archiwizowanie dokumentacji przetargowej
- Koordynowanie czynności związanych z zawieraniem umów, w tym wsparcie w przygotowaniu umów zawieranych poza trybem ustawy PZP
Poszukujemy Kandydatów/ek, z doświadczeniem z zakresu zamówień publicznych oraz wsparcia dla jednostek sprzedażowych. Osoby aplikujące na tę ofertę pracy powinny mieć wykształcenie wyższe w administracji, wykazywać się umiejętnościami takimi jak: dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność oraz szybkie budowanie silnych relacji. Oczekujemy znajomości języka angielskiego na poziomie B2.
Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowę o pracę z możliwością nawiązania długofalowej współpracy, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość przystąpienia do benefitów pozapłacowych, pracę w modelu hybrydowym (2 dni Home Office, 3 dni biuro) oraz prace w zgranym zespole.
Lokalizacja biura: Warszawa
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/10/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa