#

Specjalista ds. zakupów

SKB SA

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Miejsce pracy: Radomsko 

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę podwykonawców, przygotowywanie zapytań zgodnych ze wskazanym zakresem, negocjowanie i koordynację warunków transakcji zakupu, monitorowanie rynku budowlanego usług i materiałów, podwykonawców, poszukiwanie nowych odbiorców, produktów, realizację zamówień.

Wymagania

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • wykształcenia średniego, bądź wyższego
  • doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z aktywnym pozyskiwaniem i obsługą klientów
  • doświadczenia w prowadzeniu rozmów handlowych
  • umiejętności w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu dobrych relacji
  • znajomości pakietu Microsoft Office
  • doskonałej organizacji pracy oraz chęci współpracy w zespole
  • zaangażowania i entuzjazmu przy wykonywaniu swoich obowiązków
  • wysokiej kultury osobistej
  • dodatkowym atutem będzie znajomość branży budowlanej

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą działającą na rynku usług budowlanych od 1990 r. należącą... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Zakupy / Zaopatrzenie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi