Opis stanowiska pracy
Miejsce pracy: Radomsko
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę podwykonawców, przygotowywanie zapytań zgodnych ze wskazanym zakresem, negocjowanie i koordynację warunków transakcji zakupu, monitorowanie rynku budowlanego usług i materiałów, podwykonawców, poszukiwanie nowych odbiorców, produktów, realizację zamówień.
Wymagania
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- wykształcenia średniego, bądź wyższego
- doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z aktywnym pozyskiwaniem i obsługą klientów
- doświadczenia w prowadzeniu rozmów handlowych
- umiejętności w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu dobrych relacji
- znajomości pakietu Microsoft Office
- doskonałej organizacji pracy oraz chęci współpracy w zespole
- zaangażowania i entuzjazmu przy wykonywaniu swoich obowiązków
- wysokiej kultury osobistej
- dodatkowym atutem będzie znajomość branży budowlanej
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą działającą na rynku usług budowlanych od 1990 r. należącą...
Jesteśmy firmą działającą na rynku usług budowlanych od 1990 r. należącą do czołowych i najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw.
W każdej branży SKB S.A. oferuje klientom usługi charakteryzujące się profesjonalnym wykonawstwem oraz ciekawymi rozwiązaniami.
SKB S.A. posiada nowoczesny park maszynowy, który wpływa na szybkość wykonywanych usług oraz na ich wysoką jakość. SKB S.A. stosuje nowoczesne materiały posiadające odpowiednie atesty i certyfikaty dostarczone przez zaufanych dostawców.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/05/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 3
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Zakupy / Zaopatrzenie