Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/06/2021.

Specjalista ds. zakupów

Warszawa, mazowieckie

SKB SA

Opis stanowiska pracy

Miejsce pracy: Radomsko 

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę podwykonawców, przygotowywanie zapytań zgodnych ze wskazanym zakresem, negocjowanie i koordynację warunków transakcji zakupu, monitorowanie rynku budowlanego usług i materiałów, podwykonawców, poszukiwanie nowych odbiorców, produktów, realizację zamówień.

Wymagania

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • wykształcenia średniego, bądź wyższego
  • doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z aktywnym pozyskiwaniem i obsługą klientów
  • doświadczenia w prowadzeniu rozmów handlowych
  • umiejętności w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu dobrych relacji
  • znajomości pakietu Microsoft Office
  • doskonałej organizacji pracy oraz chęci współpracy w zespole
  • zaangażowania i entuzjazmu przy wykonywaniu swoich obowiązków
  • wysokiej kultury osobistej
  • dodatkowym atutem będzie znajomość branży budowlanej

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą działającą na rynku usług budowlanych od 1990 r. należącą do czołowych i... najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw.

W każdej branży SKB S.A. oferuje klientom usługi charakteryzujące się profesjonalnym wykonawstwem oraz ciekawymi rozwiązaniami.

SKB S.A. posiada nowoczesny park maszynowy, który wpływa na szybkość wykonywanych usług oraz na ich wysoką jakość. SKB S.A. stosuje nowoczesne materiały posiadające odpowiednie atesty i certyfikaty dostarczone przez zaufanych dostawców.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Budownictwo / Praca na budowie , Praca Zakupy / Zaopatrzenie
do góry