Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. zakupów
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Dla naszego klienta, międzynarodowej instytucji finansowej, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych stanowiskiem Specjalisty ds. Zakupów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiezialna za:
Wspieranie rozwoju i realizacja strategii i usług w zakresie zakupów i kontaktu z dostawcami, negocjacje kontraktów.
Rekomendacje potencjalnych dostawców, monitorowanie i wnoszenie wkładu w poprawę wydajności dostawców.
Zapewnienie terminowego wykonania zamówień.
Jeżeli posiadasz doświadczenie w obszarze zakupów, nie boisz się wyzwań, masz pomysły na obniżenie kosztów związanych z zakupami, cechujesz się analitycznym podejściem do problemów, potrafisz budować relacje z dostawcami, biegle posługujesz się językiem angielskim, a w codziennej pracy poszukujesz niestandardowych rozwiązań i chciałbyś związać się z międzynarodową instytucją finansową, która w Warszawie aktywnie rozwija globalne centrum wsparcia - aplikuj, szukamy właśnie Ciebie!
Nasz Klient Zapewnia:
dynamiczne środowisko pracy pełne wyzwań
umowę o pracę oraz bardzo atrakcyjny pakiet benefitów
możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
Doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów (mile widziane doświadczenie w obszarze administracyjnym, HR, marketingu, zakupy usług profesjonalnych, insurance).
Bieglą znajomość języka angielskiego.
Doświadczenie związane z optymalizacją kosztów.
Znajomość zasad tworzenia i zawierania umów z dostawcami.
Bardzo dobra znajomość MS Excel oraz MS Word.
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Zaangażowanie.
Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy / Location Warszawa
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?