Główne obowiązki:
- Prowadzenie procesów zakupowych zgodnie z polityką firmy,
- Negocjowanie warunków współpracy z dostawcami i partnerami handlowymi,
- Analiza i optymalizacja kosztów zakupów,
- Monitorowanie rynku i identyfikacja nowych dostawców,
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia ciągłości dostaw,
- Prowadzenie dokumentacji zakupowej oraz raportowanie wyników.
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość rynku dostawców oraz procesów zakupowych,
- Umiejętność negocjacji i analizy kosztów,
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel),
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Oferujemy realną możliwość awansu na stanowisko kierownicze po uzyskaniu odpowiednich wyników oraz wykazaniu się umiejętnościami w pracy na obecnym stanowisku,
- Udział w szkoleniach oraz programach rozwoju kompetencji,
- Pakiet benefitów
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
Jak aplikować?
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV.
Nie czekaj, dołącz do naszego zespołu już dziś!
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).'