#

Specjalista ds zakupów (usługi transportowe)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds zakupów (usługi transportowe)

Miejsce pracy: Kraków
6-20-71448-1

Dla naszego Klienta - lidera w branży przemysłowej,dostarczającego innowacyjne, globalne rozwiązania, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalisty ds. zakupów (usługi transportowe).


Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Zarządzane procesem zakupów usług transportowych w organizacji
- Koordynacja współpracy z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi
- Pozyskiwanie dostawców, prowadzenie negocjacji, ustalanie warunków współpracy oraz zawieranie umów
- Rozwijanie oraz utrzymywanie trwałych, pozytywnych relacji z dostawcami/ partnerami biznesowymi
- Realizacja procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami
- Współtworzenie i realizacja strategii zakupowej dla powierzonego obszaru
- Analiza warunków i monitorowanie rozwoju rynku dostawców

Wymagania:
- 3-4 lata doświadczenia zawodowego w zakupach
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
- Konsekwencja i skuteczność w realizowaniu powierzonych zadań
- Odpowiedzialność i umiejętność organizacji pracy pod presją czasu
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, Power BI

Korzyści:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w międzynarodowej organizacji,
- pakiet benefitów pozapłacowych: opieka medyczna, system kafeteryjny, ubezpieczenie, dofinansowanie do wakacji, dodatkowe dni płatnego urlopu, dofinansowanie nauki języków obcych.
- Praca w formie hybrydowej

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi