W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. zakupów strategicznych
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy obecnie osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. zakupów strategicznych
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- aktywne poszukiwanie dostawców komponentów produkcyjnych
- kształtowanie polityki zakupowej
- negocjowanie warunków współpracy oraz umów handlowych
- zarządzanie projektami związanymi z optymalizacją kosztów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe o profilu technicznym, ekonomicznym
- doświadczenie na stanowiskach pokrewnych (np. kupca strategicznego, samodzielnego specjalisty)
- bardzo dobra znajomość jezyka angielskiego
- doświadczenie w koordynowaniu projektów zakupowych
- gotowość do wyjazdów służbowych
Korzyści:
Oferta:
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
- pełen pakiet benefitów
- możliwość rozwoju w ramach zdobywania nowej wiedzy i awansu
- udział w innowacyjnych projektach