
Dla jednego z naszych Klientów, niekwestionowanego lidera w tworzeniu wysokiej klasy specjalistycznego oprogramowania medycznego, obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia TechnicznegoMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Odpowiadanie na zapytania oraz rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem dedykowanym Klientom biznesowym
- Aktualizacja danych oraz udział w implementacji zmian
- Wsparcie Klientów wewnętrznych w zakresie funkcjonalności systemu
- Identyfikowanie problemów i niezwłoczne reagowanie na błędy
- Współpraca z polskimi i zagranicznymi działami firmy zaangażowanymi w tworzenie oprogramowania
Wymagania:
- Minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego – preferowana branża techniczna
- Mile widziane doświadczenie w dziale wsparcia IT dla branży medycznej
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (B2) – niezbędna do uczestniczenia w szkoleniach produktowych, czytania dokumentacji, kontaktu z anglojęzycznymi pracownikami firmy
- Łatwość w nawiązywaniu relacji z Klientami oraz współpracownikami
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz umiejętność ustalania priorytetów
Oferta:
- Praca dla międzynarodowej organizacji będącej liderem w swojej branży
- Szkolenia oraz wsparcie doświadczonego zespołu
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00.
- Atrakcyjny pakiet benefitów – opieka medyczna, karta sportowa, karta lunchowa, ubezpieczenie na życie, dofinasowanie do wypoczynku itp.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.