Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/12/2019.

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Opis stanowiska pracy

Dla jednego z naszych Klientów, niekwestionowanego lidera w tworzeniu wysokiej klasy specjalistycznego oprogramowania medycznego, obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

 
Specjalista ds. Wsparcia TechnicznegoMiejsce pracy: Warszawa
Zadania: 
 
  • Odpowiadanie na zapytania oraz rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem dedykowanym Klientom biznesowym 
  • Aktualizacja danych oraz udział w implementacji zmian 
  • Wsparcie Klientów wewnętrznych w zakresie funkcjonalności systemu
  • Identyfikowanie problemów i niezwłoczne reagowanie na błędy 
  • Współpraca z polskimi i zagranicznymi działami firmy zaangażowanymi w tworzenie oprogramowania

Wymagania:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego – preferowana branża techniczna
  • Mile widziane doświadczenie w dziale wsparcia IT dla branży medycznej
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego (B2) – niezbędna do uczestniczenia w szkoleniach produktowych, czytania dokumentacji, kontaktu z anglojęzycznymi pracownikami firmy
  • Łatwość w nawiązywaniu relacji z Klientami oraz współpracownikami
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz umiejętność ustalania priorytetów

Oferta:

  • Praca dla międzynarodowej organizacji będącej liderem w swojej branży  
  • Szkolenia oraz wsparcie doświadczonego zespołu
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów – opieka medyczna, karta sportowa, karta lunchowa, ubezpieczenie na życie, dofinasowanie do wypoczynku itp.

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry