#

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

Dla jednego z naszych Klientów, niekwestionowanego lidera w tworzeniu wysokiej klasy specjalistycznego oprogramowania medycznego, obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

 
Specjalista ds. Wsparcia TechnicznegoMiejsce pracy: Warszawa
Zadania: 
 
  • Odpowiadanie na zapytania oraz rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem dedykowanym Klientom biznesowym 
  • Aktualizacja danych oraz udział w implementacji zmian 
  • Wsparcie Klientów wewnętrznych w zakresie funkcjonalności systemu
  • Identyfikowanie problemów i niezwłoczne reagowanie na błędy 
  • Współpraca z polskimi i zagranicznymi działami firmy zaangażowanymi w tworzenie oprogramowania

Wymagania:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego – preferowana branża techniczna
  • Mile widziane doświadczenie w dziale wsparcia IT dla branży medycznej
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego (B2) – niezbędna do uczestniczenia w szkoleniach produktowych, czytania dokumentacji, kontaktu z anglojęzycznymi pracownikami firmy
  • Łatwość w nawiązywaniu relacji z Klientami oraz współpracownikami
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz umiejętność ustalania priorytetów

Oferta:

  • Praca dla międzynarodowej organizacji będącej liderem w swojej branży  
  • Szkolenia oraz wsparcie doświadczonego zespołu
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów – opieka medyczna, karta sportowa, karta lunchowa, ubezpieczenie na życie, dofinasowanie do wypoczynku itp.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi