Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla jednego z naszych Klientów, niekwestionowanego lidera w tworzeniu wysokiej klasy specjalistycznego oprogramowania medycznego, obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia TechnicznegoMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Odpowiadanie na zapytania oraz rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem dedykowanym Klientom biznesowym
Aktualizacja danych oraz udział w implementacji zmian
Wsparcie Klientów wewnętrznych w zakresie funkcjonalności systemu
Identyfikowanie problemów i niezwłoczne reagowanie na błędy
Współpraca z polskimi i zagranicznymi działami firmy zaangażowanymi w tworzenie oprogramowania
Mile widziane doświadczenie w dziale wsparcia IT dla branży medycznej
Zaawansowana znajomość języka angielskiego (B2) – niezbędna do uczestniczenia w szkoleniach produktowych, czytania dokumentacji, kontaktu z anglojęzycznymi pracownikami firmy
Łatwość w nawiązywaniu relacji z Klientami oraz współpracownikami
Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz umiejętność ustalania priorytetów
Oferta:
Praca dla międzynarodowej organizacji będącej liderem w swojej branży
Szkolenia oraz wsparcie doświadczonego zespołu
Możliwość rozwoju zawodowego
Atrakcyjne warunki zatrudnienia
Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00.
Atrakcyjny pakiet benefitów – opieka medyczna, karta sportowa, karta lunchowa, ubezpieczenie na życie, dofinasowanie do wypoczynku itp.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?