Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Znasz dobrze język włoski lub francuski? Chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firme z branży wyposażenia domu, a do tego posiadasz doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta? To właśnie na Ciebie czekamy!
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim lub francuskim
Warszawa
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na rok z szansą przejścia na bezpośrednią współpracę
możliwość pracy w 100% zdalnej
sprzęt niezbędny do pracy
pakiet szkoleń wpowadzających
pracę w systemie zmianowym (7.00-22.30) 7 dni w tygodniu
pakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)
wsparcia techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)
głównie w języku włoskim lub francuskim
rozwiązywanie wszystkich nadchodzące sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetów
wykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymi
odpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Desk
monitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemu
doświadczenia w obsłudze klienta
zorientowania na klienta, otwartości, komunikatywności
zdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemów
otwartości na pracę zmianową 7.00 - 22.30 (7 dni w tygodniu)
bardzo dobrej znajomości języka włoskiego lub francuskiego
znajomość języka angielskiego bedzie dodatkowym atutem
Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?