Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Twoje zadania: • przyjmujesz, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia - problemy operacyjne i handlowe ze sklepów, • odpowiadasz za zbieranie danych ze sklepów i tworzenie raportów, • odpowiadasz za podpinanie/odpinanie asortymentów dla sklepów lub artykułów do asortymentów.
Doceniamy Cię za to, że: • potrafisz świetnie planować i organizować swoją pracę, • bardzo dobrze znasz MS Excel, • jesteś komunikatywny, otwarty, • lubisz ludzi.
Mamy dla Ciebie: • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy, • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym, • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować, • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy, • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, • pracę w firmie działającej w Polsce niemal 20 lat.
Miejsca pracy:
Biuro w Warszawie, ul. Targowa 72
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?